Haluaisin tietää oletteko esimerkiksi naisien joukko voimalla,yli puoluerajojen lähteneet vaatimaan välitöntä puuttumista,lakimuutoksin raiskauksin.Oletteko ajatelleet mitenkä voidaan turvata lapsia ja teinejä. Meillä on paljon yötyöläisiä,miten turvattu on kotimatka.
Te puhutte korulauseita.Ette osaa ajatella mitä raiskaus tai joukkoraiskaus naiselle tekee.
Ajatuksia,voiko näin käydä minulle vielä uudestaan,eli pysyvä pelko loppuelämän.
Te olette päättäneet näiden hirviöiden tänne tulosta,olette vastuussa.
Toimikaa.
Naiskansanedustajat taitaa olla turvallista ajellataxilla
7
94
Vastaukset
- ulkoministeri
On se hyvä että, en ole naisena koskaan äänestänyt naista eduskuntaan.
Mitään naisten etuun liittyvää ehdotusta,ei ole yksikään naiskansanedustaja
saanut aikaiseksi. - ennustelija
Kyllä on vaiettu nämä tämän hetken raiskaukset, kun kukaan ei halua ottaa kantaa nähin asioihin.kuitenkin kiirehditään kertomaan uusia valheita ,että päästään lihapatojen ääreen.
Itse olen aina 52vuotta äänestänyt nyt tiputan tyhjän lapun, kannanotto sekin.- Anonyymi
Nythän siellä on iso joukko naisia, mutta eivät puutu raiskauksiin, kun kokoajan tulee ns. sotilaskarkureita ja tilanteet uusiutuu, mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän siellä on iso joukko naisia, mutta eivät puutu raiskauksiin, kun kokoajan tulee ns. sotilaskarkureita ja tilanteet uusiutuu, mitään ei tapahdu.
Suomessa on laki joka suojelee raiskaajia.Esimerkki/ Irakilainen raiskasi alaikäisen tytön,oikeuden päätös oli seuraava. Ei linnatuomiota,koska tyttö ja mies jotenkintunsivat toisensa. Mitä idiootteja on oikeudessa toimivat tuomarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on laki joka suojelee raiskaajia.Esimerkki/ Irakilainen raiskasi alaikäisen tytön,oikeuden päätös oli seuraava. Ei linnatuomiota,koska tyttö ja mies jotenkintunsivat toisensa. Mitä idiootteja on oikeudessa toimivat tuomarit.
Lain muutoksia,voi tulla sitten jos osuu ihan tuomarin itsensä kohdalle raiskaus.
- Anonyymi
Tässä kansanedustajien matkakustannuksia:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/43b0f457-d2ac-4c49-ae50-b003e3265589
Sukupuolella ei ole vaikutusta. Jos julkinen liikenne olisi sallittu, niin matkakulutkin olisivat pienemmät.- Anonyymi
eli ei edes yhden hyvän auton hintaa, taksi on edullinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329