Valaiseva radiohaastattelu, kannattaa kuunnella:
https://www.youtube.com/watch?v=tSjiPJ8thi4
Toimintamalli näyttää olevan politiikassa sama.
Marco bisnesmiehenä
11
<50
Vastaukset
- ElliNooraT
En voi äänestää huijareita, omien pettäjiä, vaikka kansallismielisiä ajatuksia omaankin.
Kiitoksia tiedosta. - JJJX
Asiallinen haastattelu, jossa kaveri ei Marcoa hauku ja morkkaa pahemmin, vaan katsoo pieleen menneissä bisneksissä olleen omaakin syytä ja kokemattomuutta. Marcon luonnekuva kyllä selviää, eikä varmaan ole kaikkien mieleen.
- anonyymi_WPN
Nyt meni luotto marcoon täysin. Toivottavasti erotetaan puolueesta ettei mene jäsenmaksut hukkaan.
- Totuuskomissio_
Tuolla toinen radioklippi Marcoon liittyen:
https://www.youtube.com/watch?v=pWIbtf59sFY&feature=youtu.be- antakaapelastaaSuomi
Mustamaalausta sekin.
- äänestänPS
mistä näitä suomenpelastajia aina ilmaantuu? vain yksi voi pelastaa maan. välillä se on väyrynen ja välillä joku muu. minä väitän että ulkoparlamentarismi ei sovi suomeen eikä henkilöpalvonta sen paremmin.
- Kuuntelija
antakaapelastaaSuomi kirjoitti:
Mustamaalausta sekin.
Höpö höpö. Ihan rehellistä tapahtumien kerrontaa ilman mustamaalausta.
- Vanhaope
äänestänPS kirjoitti:
mistä näitä suomenpelastajia aina ilmaantuu? vain yksi voi pelastaa maan. välillä se on väyrynen ja välillä joku muu. minä väitän että ulkoparlamentarismi ei sovi suomeen eikä henkilöpalvonta sen paremmin.
Eikö Kekkonen suorastaan edellyttänyt henkilöpalvontaa? Oli syntyperäinen suomalainen !Kyllä Suomessa on ollut henkilöpalvontaa.
- ottakkaa-imarteluna
SKE:n kannattaa ottaa imarteluna tällainen massiivinen mustamaalaus ja toiminnan vaikeuttaminen. Kyllä tämä kertoo vain siitä, että SKE on erittäin suosittu ja suurin osa suomalaisista tuntee jo puolueen. Ilmeisesti netin iltastriimit ovat antaneet näkyvyyttä puolueelle koko suomessa hyvin. Nyt tulee todella jännät vaalit huhtikuussa.
- Gebuli
Eikös tuo marsu oo makarooni:)😱
Mitä sen on väliä mitä ennen on tapahtunut. Menkää ihmiset asioissa eteen päin. Kaikki tämä kura kääntyy vaan SKE hyväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308