Haluaisin nauttia imettävän naisen raskaista maitorinnoista. Helliä ja puristella niitä. Kiusata nännejä, nipistellä ja näykkiä sekä imeä makeaa maitoa.
Maitorinnat
24
217
Vastaukset
- huooohhhh
Löytyispä mies joka haluaa imeä tissejä useita kertoja päivässä vaikka ei maitoa tulekaan
- Tissi86
Mä voin imeä?
- huooohhh
Tissi86 kirjoitti:
Mä voin imeä?
missäpäin sinä vaikutat?
- huohhhhhh
Vielä jos olis tähän mom-son- leikkejä mukaan niin huhhh
huohhhhhh kirjoitti:
Vielä jos olis tähän mom-son- leikkejä mukaan niin huhhh
Huvittaako jutella?
- Tissi86
huooohhh kirjoitti:
missäpäin sinä vaikutat?
Mäntässä
- huohhhh
Tissi86 kirjoitti:
Mäntässä
voi että kun oot kaukana :(
- Tissi86
huohhhh kirjoitti:
voi että kun oot kaukana :(
Missäs sää sitten meet?
- huohhhh
Tissi86 kirjoitti:
Missäs sää sitten meet?
itäsuomessa
- Tissi86
Onks sulla Kik jos haluat joskus jutella? 😊
- K..u..t..s..u..n..i-...-
Tissi86 kirjoitti:
Onks sulla Kik jos haluat joskus jutella? 😊
Juu, kerro ihmeessä
Maitorintaa ei näytä löytyvän, harmi. Tykkään kyllä rinnoista ilman maitoakin. Olisiko Turun suunnalta naista joka nauttii kun mies pitelee rintoja pitkään? Saat ehkä orkunkin kun nautit rintojen hyväilystä.
- Hiplatenko
Kuopion seudulla varmaan löytyisi naista joka olisi mielissään kun mies hiplailee rintoja ja muutenkin ympäri kehoa:)
- Tissi86
Hiplatenko kirjoitti:
Kuopion seudulla varmaan löytyisi naista joka olisi mielissään kun mies hiplailee rintoja ja muutenkin ympäri kehoa:)
Arvasin et sää oot se Kuopion likka
- hiptenko
Tissi86 kirjoitti:
Arvasin et sää oot se Kuopion likka
Kukas sä olet
- hiplatenko
Tuollaisia rintoja voisin kyllä hiplailla siis naisten kesken:)
- Tissi86
Luin taas ton sun juttus väärin 😂👍
- Anony_mi
Ihekkin haluaisin imettää jota kuta vaikka ei maitoa tulis. Haluaisin vaan jonkun siin kiinni rinnassa, saa olla ahnekkin, mies taikka nainen. Tulee vaan paljon hetkiä esim. vaikka telkkaria kahon nii siin vaikka joku tai lueskelen nii joku syliin vaan imeskelee.
- Tissi86
Mä voin?
Turku 50km alueella liikun, kauemmas et helpolla minua saa ajamaan. Laita spostia jos sinua kiinnostaa tutustua rintoja palvovaan mieheen.
- mävuan
Kuopiossa olisi imeväinen mies:)
Saisipa nänniä imeä :)
- Anonyymi
Löytyiskö maitorintaista/raskaanaolevaa naista 20v-45v?
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124