Kirjekaveri, missä olet?

Pitäisiköhän sitä kokeilla onneaan vaihteeksi tälläkin palstalla. Nimimerkin takaa löytyy parinkympin paremmalla puolella oleva naishenkilö. Avoin, ymmärtäväinen ja elämänmyönteinen persoona, vaikka välillä synkempiäkin kausia tulee eteen.

Mielenkiintoa hivelee mm. tekniikka, historia ja internet. Koiran kanssa viihdyn myös metsäretkillä, sekä joskus, toisinaan pilkillä tai kalassa.

Syvällisemmin sitten kirjeessä.

Mitään kovin erityisiä toiveita ei kirjekaverin suhteen löydy. Ole oma itsesi? Käytöstavat ja asiallisuus olisi ihan jees.

hukkaretki@gmail.com

6

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NiinSeOnTuppisuu

Saahan sitä kehua millainen on, mutta eipä tuo vastaa vaikka satasilla mailin päällystäisi. Kokema on ollut täysin turha. Mitä siis tehdä täysin tuppisuulla, en vain tiedä mikä mättää mutta ehkä onkin pelleosoite.

• no-nii

Juu, taitaa olla jotain muuta vailla tuo ilmoittaja kun en saa häneltä vastausta. Näitä ilmoituksia satelee tänne ilman muita tavoitteita. Olis kiva tietää miksi ilmoittaa ilman muita tavoitteita?

• ajattelin

Voihan olla niin että teidän kirjoituksenne ei ole häntä kiinnostanut ja siksi ei ole juuri teille vastannut.

• Kai mulla on oikeus valita, että kenelle kirjoitan jos yhtään kenellekään? :')

• Anonyymi

"Mitään kovin erityisiä toiveita ei kirjekaverin suhteen löydy. Ole oma itsesi? Käytöstavat ja asiallisuus olisi ihan jees"

Käytöstavat ja asiallisuus löytyi ja olin oma itseni, mut vastausta ei tullu. On sulla oikeus valita kenelle kirjoitat. Mut samaten vastaajillakin on oikeus saada totuudenmukaista tietoa siitä, millasta tyyppiä oikein haet.

• Kyllä se täysin totuudenmukaista tietoa on. Mä en sille mitään voi, jos mulle tulee yli parikymmentä viestiä. Aikaa ei luonnollisesti ole kaikille kirjoittaa, vaikka toki toivoisin, että olisi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe