Siis ei voi olla totta tää on oltava joku läppä xD? Siis skoda clubikin olis jo liikaa mut rs clubi xDd... Ei ne oo mitään urheiluautoja tampiot xD
Skodisteilla oikeasti oma rs "clubi"?
10
50
Vastaukset
- awink
Kyllä alkoi itseäkin naurattamaan, itäauto-klubi on ainut oikea skodalle perustettu.
- Oikea.Clubilainen
Hahaha et tiedä mitään oikeasta vrs clubista. Paikka on täynnä mahtavia jätkiä, jotka osaa auttaa asiassa kuin asiassa.
- Rh853
Toyotisteilla on aina ollut oma lifestyle:
https://m.riemurasia.net/kuva/Toyota-lifestyle/35260
ja on tietenkin edelleenkin. Mikä lienee skoota-lifestyle? Nahkasaappaat, pussihousut ja puna-armeijan mantteli?- Maha.Pussukka
"Toyotisteilla on aina ollut oma lifestyle:"
Tuohon "lifestyleen" kuuluu olennaisena osana vyölaukku. Tohokauppiailta myyty hyllyt tyhjiksi, mutta valtavasta kysynnästä huolimatta maailmalta saa.
https://www.ebay.com/itm/TOYOTA-WAIST-FANNY-PACK-ADJUSTABLE-BELLY-BUM-BAG-flag-yaris-corolla-rav4-avensis-/182188898938
Iloitkaa ja riemuitkaa Suomen tohojuntit! - Junttikukkaro.Tohokuski
Maha.Pussukka kirjoitti:
"Toyotisteilla on aina ollut oma lifestyle:"
Tuohon "lifestyleen" kuuluu olennaisena osana vyölaukku. Tohokauppiailta myyty hyllyt tyhjiksi, mutta valtavasta kysynnästä huolimatta maailmalta saa.
https://www.ebay.com/itm/TOYOTA-WAIST-FANNY-PACK-ADJUSTABLE-BELLY-BUM-BAG-flag-yaris-corolla-rav4-avensis-/182188898938
Iloitkaa ja riemuitkaa Suomen tohojuntit!Se muuten tunnetaan myös nimellä junttikukkaro. Siis ei vyölaukku yksin, mutta vyölaukku tohon logolla.
Pitääpä katsoa huomenna onko yhtään jäljellä kun korolla karja ryntää masterit ojossa ostoksille kähä kähä ;)
- RIP
Aloittaja otti yöllä vääriä sieniä, onko enää hengissä.
- aikapaha
Sama juttu. Repesin..rs clubi. Voin kuvitella pojjaat keskenään puhumassa ruosteesta tai kiihtyvyydestä. Ai kamalaa hyvät naurut sain. Kiitos
- Kyykkäräinen
Hahahahaaaaaaaa. .....Hahahahahahahaaaaaa
Kiitos taas kannatti poiketa palstalla, hyvät naurut sai !!!!!!! 😂😂😂
Skeida räsä klubi.... polttavat siellä varmaan Klubi tupakkaa.. vai Mahorkkaa ???? - 6hr5
Siellä se P haisee ja balalaikka soi, kirjaimellisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246