Nyt se sitten tapahtuu.

Nimittäin avioero, 23 vuotta yhteistä taivalta, joista 15 vuotta naimisissa. Ylämäkiä ja alamäkiä on koettu mutta mitään en vaihtaisi pois. Syytä on varmasti enemmän minussa kuin sinussa, sen tiedän. Mietin onko tämä oikeasti totta vai kauheaa unta, en ainakaan haluaisi olevan totta. Muutama päivä on mennyt itkun vallassa, nytkin. Ja olo tuntuu siltä kuin jokin repisi minua sisältä kappaleiksi. Toivoisin että olisimme saaneet vanheta yhdessä. Nyt edessä on täysin tuntematon tie, enkä pidä ajatuksesta yhtään. Kiitos kuitenkin kaikista näistä vuosista mitkä sain rinnallasi kulkea. Rakastan sinua aina.
Miehesi <3

9

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yötäpalstalle

Jokaisella ihmisellä voi olla jossain vaiheessa elämää kriisi tai kasvunpaikka itsensä suhteen, ja siksi on lähdettävä tekemään matkaa välillä itsekseen. Joskus täytyy käydä kaukana voidakseen nähdä lähelle ja ymmärtää, mitä tulee menettämään ja voisiko vaikka itsensä kanssa alkaa kasvelemaan ihmisenä, jotta kykenisi jälleen tulemaan keskenään toimeen. Voimia jatkoon, elämä jatkuu aina, vaikka jotain päättyy tai se voi olla myös uuden ajan alku keskinäisessä suhteessanne.

• Voisit olla mieheni.... yritin katsoa, josko nimimerkissäsi olisi jotain tuttua, mutta ei. Siis kirjoitit juuri niin kuin minun avioliitostani ja tilanteestani tällä hetkellä! Voimia meille molemmille!

• tahrojapaperilla

"Tiedän että on yö, kun saavut kotiisi pimeään
      Yksinäisyys lyö, sanomatta nimeään
      Kun luet kirjeeni kaiun kuulet
      Tahrat näet joita sateeksi luulet

Kuljen ulkona valossa, kasvoillani voin tuntea tuulen
      Ei sitä tuntunut talossa, johon palaa en koskaan, luulen
      En ole menossa minnekään
      Ei missään tule minun luokseni, minun vuokseni

Vain tahroja paperilla, älä siis suutu
      Ei niistä asiat miksikään muutu
      Ei se että meillä oli retkemme, eikä se että meillä oli hetkemme
      Voi tuuli kylmästi kutittaa selkää, se eteenpäin työntää, älä siis pelkää
      älä huoli siitä, sillä meillä oli retkemme, aa aa aa..
      Muista, että meillä oli.. hetkemme

Kutsun saaneena tulin, lähdin kuin varas, säikähdin viimein
      Kun itseeni tarttuneen, tajusin varttuneen
      Imin sut kuiviin, tarttui mun huiviin tuoksusi
      Teit saman minulle, juoksusi annan anteeksi sinulle

Vain tahroja paperilla, älä siis suutu
      Ei niistä asiat miksikään muutu
      Ei se että meillä oli retkemme, eikä se että meillä oli hetkemme
      Voi tuuli kylmästi kutittaa selkää, se eteenpäin työntää, älä siis pelkää
      älä huoli siitä, sillä meillä oli retkemme, aa aa aa...
      Muista, että meillä oli.. hetkemme"

• ahdistaako

Eikös ole sanonta että naimisiin meno on ensimmäinen askel kohti eroa. Minua ei nainen vihille saa, oma mielenterveys ja hyvinvointi ensisijalla.

• Anonyymi

Toivottavasti olet jo alkanut pikku hiljaa toipumaan erosta vaikka kokemuksesta tiedän että pitkästä liitosta on vaikeampi toipua kuin lyhyestä.

• Anonyymi

Olipa kauniisti ja lämpimästi kirjoitettu aloitus.

• Anonyymi

Voimia sinulle kirjoitit niin kauniisti, siihen pystyy vain harva ihminen tuollaisessa tilanteessa. Toivottavasti vaimosi tulisi toisenlaisiin aatoksiin ei varmaan parempaa ja rakastavampaa puolisoa tule saamaan. Vaikka ehkä ruoho näyttääkin vihreämmältä aidan toisella puolella. Veikkaan että jos lähtee tulee katumaan sitä myöhemmin.

• Anonyymi

Kumpa minullekin olisi aikoinaan sattunut kohdalle tuollainen mies niin ei olisi tarvinnut koskaan erota.

• Anonyymi

Sitäpä ei tiedä millainen ihminen lopulta kukin on kun ei tunne. Kauniisti voi kirjoittaa kuka tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60