Nämä palstan vänkyrät kirjoittelevat tänne keksittyjä juttuja Skodasta, ja jopa Skodalla ajavista henkilöistä. Sitten, kun ne ammutaan alas asiattomina, niin nämä vänkyrät ottavat siitä nokkiinsa ja kirjoittelevat lisää solvauksia ja vielä enemmän keksittyjä juttuja.
Sovitaanko nyt vaan, että Skodalla ajavat tietävät autojensa ominaisuudet ja viat paremmin kuin nämä teinipellet, jotka netistä kaivelevat mitä tahansa kirjoituksia ja kaiuttavat niitä tänne, ilman sen kummempaa itsekritiikkiä tai itsesensuuria.
Herne nenään/frustraatio
25
<50
Vastaukset
Itse olen nähnyt vain asiallista keskustelua ja kritiikkiä.
- OnkoElämäsiTaakka
Sinä PenttiHolistiAwinkGooolLandlordjne.. olet juuri se kenestä puhutaan, eikä täällä juuri ole muita nm täyspäiväisiä provoja. Olet turha yksilö yhteiskunnalle.
- Larvanto
Tämä kyykman peukuttaq vain itseään hienoa hei! Kokeileppa saa a vielä kuudes jekkupeukku.
- Ei_Waggisti
Kateelliset Terot pomiloivat. Ehkä pietarilaisia.
Kyllä Skodat aina Tojot peittoavat joka osa-alueella. - Larvanto
Lieneekö aloittajakin itse provolla "riehuvia Skoda-kääkkiä" härnäävä trolli?
Olennaista on tiedostaa Suomi24-moraali, jota ei ole. Sen jälkeen ymmärtää, että täällä kaikki käy ja siksi voi pahinkin viha- ja herja viestien kirjoittaja väittää, että "on nähnyt vain asiallista keskustelua ja kritiikkiä". Valehdella saa, mutta älä väitä valehtelijaksi. Ainakaan sitä joka todella valehtelee. Läpällä niin saa toki tehdä... - Toyota_Hybrid1
itse olen huomannut vain aitoja ja asiallisia keskusteluja skodan erittäin vakavista tyyppivioista, onhan samoista ongelmista kirjoittanut lehdistökin, mm. ilta sanomat, ilta lehti, tekniikan maailma ja tuulilasi. myös youtubessa on tuulilasi lehden tekemiä videoita kuntotarkastuksista joissa uudehkoissa skodissa on jo vakavia ruostevaurioita ja vikakoodeja vaikka muille jakaa. myös esim. vag areenalta löytyy tavattoman paljon rekisteröityneiden ihmisten kertomaa todellisista ja pahoista skodien kuten myös muiden vw konsernin ajoneuvojen vioista. sieltä voi jokainen lukea tosikertomuksia vakavista tyyppivioista. on tyhmää tulla tänne väittämään vikoja keksityiksi.
- awinkawink
Se skodisti itäautoilijaa ottaa päähän kun vikaa on niin paljon että siitä on satoja alotuksia enemmän kun mistään muusta merkistä ja nimenomaan vikojen johdosta. Sitten itketään täällä että kaikki on trolleja, skodassa ei ole koskaan mitään vikaa tai muuta yhtä älytöntä shaibaa. Kun nettiautoon laittaa skoda ja yli 500 000km ajetut niin eipä montaa löydy. Kohta täällä joku mestari kertoo että ei skodalla ole tarkoituskaan ajaa niin pitkään vaikka niitä on taksikäytössäkin paljon.
- Toyota.Hyibid1
awinkawink kirjoitti:
Se skodisti itäautoilijaa ottaa päähän kun vikaa on niin paljon että siitä on satoja alotuksia enemmän kun mistään muusta merkistä ja nimenomaan vikojen johdosta. Sitten itketään täällä että kaikki on trolleja, skodassa ei ole koskaan mitään vikaa tai muuta yhtä älytöntä shaibaa. Kun nettiautoon laittaa skoda ja yli 500 000km ajetut niin eipä montaa löydy. Kohta täällä joku mestari kertoo että ei skodalla ole tarkoituskaan ajaa niin pitkään vaikka niitä on taksikäytössäkin paljon.
Jos kuukleen laittaa hakuun toyota ja ajo-ominaisuudet, niin mitä löytyy?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uskomatonta-holmoilya-varas-tunaroi-timon-korjaamon-pihassa-tunteja-peruutti-ojaan-jonka-jalkeen-auto-jai-kiinni-kantoon-ei-ihan-selvista-pain/7077732#gs.pPNO_iw
No, jotain kertoo tuostakin kansanosasta. - awinkawink
jos pakastimeen asentaa moottorin, valot ja jonkun näköiset renkaat on se jo huomattavasti edistyksekkäämpi kun uudi skoda.
- Skodajulli
awinkawink kirjoitti:
jos pakastimeen asentaa moottorin, valot ja jonkun näköiset renkaat on se jo huomattavasti edistyksekkäämpi kun uudi skoda.
Mitenköhän tuollaisen saisi tyyppikatsastuksesta läpi? Awink. Laittaa siihen Toyotan logon.
- Erkki_twistaa
Juu juu jussipussi.
Tuolla muutama kirjoitus aikaisemmin on juurikin esimerkki
"aidosta ja asiallisesta" keskustelusta,
sillä siinä nimitellään Skodalla ajavaa "pönäkäksi,punakaksi ja tanakaksi slaavin näköiseksi mieheksi. . ." Tunnistat toki itse kirjoittamasi viestin.
Ylläpidolle voi ilmoittaa asiattomista viesteistä, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu. Trollaus rehottaa, ja ylläpito on siihen jo turtunut. Toisaalta palstalle halutaan paljon kirjoituksia, joiden sisällöllä ei näemmä ole mitään väliä.
Toki minulle on ihan sama, mitä täällä kirjoitellaan, ei se vaikuta autojen myyntiin sitä eikä tätä. Enempi olen huolissani näiden trollaajien ongelmista. Niihin täytyisi löytää ratkaisu. Joko hoitoon tai saunan taakse. - Ei_Waggisti
Erkki_twistaa kirjoitti:
Juu juu jussipussi.
sillä siinä nimitellään Skodalla ajavaa "pönäkäksi,punakaksi ja tanakaksi slaavin näköiseksi mieheksi. . ." Tunnistat toki itse kirjoittamasi viestin.
Ylläpidolle voi ilmoittaa asiattomista viesteistä, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu. Trollaus rehottaa, ja ylläpito on siihen jo turtunut. Toisaalta palstalle halutaan paljon kirjoituksia, joiden sisällöllä ei näemmä ole mitään väliä.
Toki minulle on ihan sama, mitä täällä kirjoitellaan, ei se vaikuta autojen myyntiin sitä eikä tätä. Enempi olen huolissani näiden trollaajien ongelmista. Niihin täytyisi löytää ratkaisu. Joko hoitoon tai saunan taakse.Ylläpito pitää yllä kriitikkojen trollimyllyä. Trollailee itsekin. Kauhea palsta!
- katastaja
Skodajulli kirjoitti:
Mitenköhän tuollaisen saisi tyyppikatsastuksesta läpi? Awink. Laittaa siihen Toyotan logon.
Joo, Tojoon ei tarvii asentaa edes takavaloja. Liikenteeseen vaan.
- ei.ole.vaikeaa.ei
Mitähän hyötyä on listata S24:n palstoilla eri autojen ties mitä vikoja? Ei tarvitse olla kovinkaan skarppi, kun ne voi havaita itsekin. Jos kiusaavat, voi siirtyä seuraavaan automalliin ja -merkkiin.
- awinkawink
Erkki_twistaa kirjoitti:
Juu juu jussipussi.
Toki minulle on ihan sama, mitä täällä kirjoitellaan, ei se vaikuta autojen myyntiin sitä eikä tätä. Enempi olen huolissani näiden trollaajien ongelmista. Niihin täytyisi löytää ratkaisu. Joko hoitoon tai saunan taakse.Sen verran olit kuitenkin huolissasi että päätit vastata tähän viestiin, jos ei kiinnostaisi niin ei kiinnostaisi vastatakkaan, eli selvästi kiinnostaa. Harashoo vaan sinullekin toveri, hyvää alkanutta itäautovuotta, on muuten ABC:llä possunpihvi tarjouksessa kanta-asiakkaille, kannattaa vaimon kanssa hyödyntää tämä.
- Erkki_twistaa
awinkawink kirjoitti:
Sen verran olit kuitenkin huolissasi että päätit vastata tähän viestiin, jos ei kiinnostaisi niin ei kiinnostaisi vastatakkaan, eli selvästi kiinnostaa. Harashoo vaan sinullekin toveri, hyvää alkanutta itäautovuotta, on muuten ABC:llä possunpihvi tarjouksessa kanta-asiakkaille, kannattaa vaimon kanssa hyödyntää tämä.
Etkö osaa lukea? Vai eikö keskittymiskyky riittänyt viestin lukemiseen loppuun saakka?
Kirjoitin näin: "Enempi olen huolissani näiden trollaajien ongelmista. Niihin täytyisi löytää ratkaisu." - Larvanto
awinkawink kirjoitti:
Sen verran olit kuitenkin huolissasi että päätit vastata tähän viestiin, jos ei kiinnostaisi niin ei kiinnostaisi vastatakkaan, eli selvästi kiinnostaa. Harashoo vaan sinullekin toveri, hyvää alkanutta itäautovuotta, on muuten ABC:llä possunpihvi tarjouksessa kanta-asiakkaille, kannattaa vaimon kanssa hyödyntää tämä.
Sinä sieltä nurkkapöydästä energiajuoma-purkin takaa seurailet, mitä ABC:llä on tarjolla maksukykyisille "kanta-asiakkaille"? Kuluuhan se elämä noinkin...
- Ei_Waggisti
Lisäsin tuohon asiallisen havainnon edelliseen. Saas nähdä poistuuko sekin, kuten edellinen (sama) havainto?
- Larvannonbroidi
Skodassa on vikoja keskimääräistä enemmän.
Ja tämä on faktakeskustelun peruste ja piste.- Mäen.Usko
Ja koska kyseessä on trollaus, väitettä ei tarvitse edes perustella. Uskokoon ken tahtoo.
- Larvannonbroidi
Tältä palstalta saa puolueetonta tietoa Skodan ominaisuuksista, varsinkin niistä joista ei kehdata syystä tai toisesta muuten mainita.
Kiitos vapaalle tiedonkululle ja somemaailmalle, enää ei onnistu rautaesiripun vetäminen ongelmien eteen vaikka idässä on näin pyritty aina toimimaan.- awinkawink
Huomaa kyllä että tässä keskustelussa koitetaan kriitikoita vaientaa ja ylistäjiä nostaa kepin nokkaan. Jos on omia tai sukulaisten huonoja kokemuksia niin tottakai ne pitää tänne kertoa jotta edes joku sielu säästyy skodan riivaukselta. Asiasta toiseen tuo captcha, piti klikata kolme skoda merkkistä autoa, meni läpi kahdella skodalla ja ladalla, tämäkin todistaa pointtini itäautosta.
- Mersumies1
No kyllä nyt taas skodamiestä totuus ahdistaa. Netti pullollaan totuutta skodasta.
Herne on totaalisesti nenässä.- LueSinäkinSieltä
"Netti pullollaan totuutta skodasta."
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246