Äitini on allerginen kaikille eläimille ja sillä on astma. Mutta olen halunnut kaneja (kaksi) todella paljon jo monta vuotta. En vain tiedä miten se onnistuu. Meillä on jo entuudestaan allergia kissa (siperiankissa), eikä siitä ole tullut paljoa oiteita. Kuitenkaan äiti ei ole vielä suostunut hankkimaan kaneja. Ne olisivat kesät ulkona ja talvet minun huoneessani. En tiedä miten se tulisi
onnistumaan. Olin ajatellut hankkia kääpiöluppakorvia, kertokaa ihmeessä oma mielipide tästä.
Voiko allerginen hankkia kanin ??
06kani
3
92
Vastaukset
- 06kani
Sori kirjoitusvirheistä, kävelin samalla, kun kirjoitin.
- Pööö
Äitis sen parhaiten tietää. Suostuuko edes?
- jgfjh
suosittelen hankkimaan hoitokanin tori.fi kautta mutta jos ulkomaille lähhössä niin ei voi tietenkään palauttaa omistajalle. toinen vaihto ehto on sijoitus kani eli sitten sen voi palauttaa kasvattajalle. Kanista voi tulla allergia karvat ,hilse ja TAI heinä joka on pakollinen olla kanilla.kysy kasvattajia onko heillä kokeiluun esim sijoitus kania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670