Hoivapalvelut ja kehitysvammaisten palvelut, toimiiko Suonenjoella?

KaarinaM

Nyt kun on ollut paljon puhetta ja polemiikkia erilaisista hoivapalveluista ja niiden tasosta, niin miten Suonenjoella on nämä palvelut toimineet?

6

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,
      Suonenjoen tilanteesta ei ole tietoa mutta Oulun Caritaksella puutteita on niin pitkä lista ettei tämä 5000 merkkiä riitä kertomaan kaikkea.
      - Vääriä lääkkeitä annettu omaiselle useaan otteeseen.
      - Siivous ja siiteys jättää hurjasti toivomisen varaan ja Caritaksen hoitajille ei kuulu kuulemman jos esim. juoma kaatuu lattialle.
      - Ulkoilua järjestetään ainakin korona-aikana todella harvakseltaan hyvä jos omaisesi pääsee ylipäänsä parvekkeen/terassin ovea pidemmälle ulos raittiiseen ilmaan.
      - Listaa voisi jatkaa loputtomasti, mutta puutteita on ja kova kiire näkyy kun tutustuu hieman tarkemmin asiaan. Tämän olen kuullut myös entisiltä hoitajilta, että kiire on mahdoton, jolloin myös virheitä tulee ja inhimillisyys ei toimissa näy.

• Anonyymi

Minä vaihdoin viime viikonloppuna autoon kesärenkaat.

• Anonyymi

Kehitysvammaisten palvelut ovat aivan ylikuormittuneita ja jonot palveluiden piiriin ovat vuosien mittaisia. Harrastukset rajoittuvat lähinnä uimarannalla runkkaamiseen.

• Anonyymi

Useita kanteluita on tehty suonenjoen toiminnasta kun sosiaalilautakunnan pöytäkirjoja seuraa.

• Anonyymi

Joo nytkin sit perustettiin uusi virka (tässä koronakurimuksen keskellä) kun aikanaan on virheellisesti valittu toiseen virkaan niin pitää sit löytää käypänen duuni tälle aiemmalle, kuka nyt sit joutuu pallilta pois. Näin se kaupunki järjestelee omia laittomuuksiaan.

• Anonyymi

Veljeskoti oli homeessa ja vanhukset siirrettiin yhtä kunnottomaan paikkaan keskustaan. Eikö vanhus täällä ansaitse edes kelvollista asuntoa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60