Skoda-autojen kysyntä romahtaa

Larvannonbroidi

Skoda-merkkisten bensiini- ja diesel-autojen kysyntä romahtaa - mitä käy jälleenmyyntiarvolle?
No huonosti siinä käy. Skodan jälleenmyyntiarvo romahtaa erityisesti öljysyöppöjen moottoreitten takia.
Tilastot kertovat, että kuluttajien kiinnostus käytettyihin Skoda-autoihin on romahtanut parissa vuodessa. Tämä saattaa vaikuttaa itä-autojen jälleenmyyntiarvoihin.

Ja tämä kaikki fakta on luettavissa iltapäivälehdestä, autopalstalta.

15

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko.Mäki

Mä en usko.

• Larvanto

Nämä ovat parhaita. Skodan "sakkaamista ja romahtamista" on ennustettu lähi kuukausille ilmeisesti koko Suomi24 Skoda-palstan elinikä. Mutta aina "toimiva" väittö?

Tätä voisi joku tutkia, mikä virheelliseksi todetussa todellisuuden muuntelussa niin kiehtoo. Kova pää törmäyskurssilla todellisuuteen ja liian hyvät särkylääkeet sen hoitoon??

• Larvannonbroidi

Nämä on parhaita. Moniongelmaisten Skodien trollipuolustajien hyökkäys aitoja Skodakriitikkoja vastaan.
      Näistä kannattaa nauttia ennen kuin Skodasi jumahtaa.

• puolueellista.sensuuria

Voi kuinka ihanaa. Minun mielestäni tuo on kuitenkin aika luonnevikaista tekstiä. Mutta näköjään ylläpito pitää sitä asialllisena, koska poisti siihen liittyvän kommenttini. Kenen puolella olet, ylläpito?

• Larvanto

Jahas, Valhe-Veljellä naksahti. Eihän minulla hätää ole. Sinä singahdat työkalujen ja venäläisen käsityöläisyyden opit hallussasi oitis laittamaan Veljesi auton kuntoon. Näinhän me sovittiin, kun Veljekseni rupesit. Oletko unohtanut?

• Mitä väliä?

• Prekshitti

Anjoviksen korvaava korolla kasataan UK:n tehtaalla. Mahdollinen kova Brexit aihuttaa tullit maiden välille. Tuliterän korollan maahantuontihintaan siis tulossa 20-24% korotus, jonka päälle diilerin on lätkäistävä oma katesiivu.

Korollan hintoihin tiedossa vähintään 40%. myynti varmaa raketoi kohti taivaita ;)

• HolistillaOnTehtävä

Ei sulla vanhempaa linkkejä löytyisi??

• faktantarkistaja

Odotan aloittajalta viittausta, missä iltapäivälehdessä ja koska tuollainen "fakta" on julkaistu.

• Sarkasmi.sakari

Siitä on vaikea viitata tarkemmin, koska kyseessä on yleisesti kaikkien tiedossa oleva fakta, joka on tästä johtuen luettavissa kaikkialta. Myös iltapäivälehdestä, autopalstalta.

• tosikko-Timo
        Sarkasmi.sakari kirjoitti:

Siitä on vaikea viitata tarkemmin, koska kyseessä on yleisesti kaikkien tiedossa oleva fakta, joka on tästä johtuen luettavissa kaikkialta. Myös iltapäivälehdestä, autopalstalta.

Iltapäivälehdeksi varmaankin luetaan tässä tapauksessa myös kirjoittajan pääkopan sisällä oleva mielikuvitusvisio.

• faktankertoja
      • Larvanto

No, Miljoonahan on vähän. Ja vain vähän enemmän kuin jokunen satatuhatta, mistä lähdettiin. Toyota nääs on suurin ja mahtavin. Ainakin Venäjän jälkeen, tuumii Skodakriittinen.

Kai sekin on romahdus, kun ei tavoita Toyotaa kahdessakymmenessä vuodessa?

• Toho.Konkkaan-19

Miljoona on tänävuonna aika paljon, ylihinnoitellun Wauxhall korollan ja ala-arvoisen laadun omaavan nauris-Turkki korollan myynnit sakkaavat tänä vuonna. Trust me;) Aw Aw

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3539
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3197
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2694
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      81
      2479
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1742
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe