Oitti asuinpaikkana

Oitti_ko

Utelias uteleva ullataalasmaa utelee.

Elikkä Oitin asukkaat, mua kiinnostais kuulla teiltä millainen paikka Oitti on. Millaista asua jne.?

Etukäteen kiitoksia asiallisista vastauksista.

10

4574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoooooo

Jooo......kyllähän täällä voi asua.........jossainhan sitä ihmisen on asuttava. Samanlaisia typeryksiä täällä asuu kuin jossain muuallakin. Mutta, mitä tyhmempi, niin sitä paremmin viihtyy.............

• Natiivioutsideri

Sisäsiittoinen mielensäpahoittajien kylä, uteliaisuus potenssiin 100 on vahva kylässämme, tervetuloa.

• Asukas135

Älä muuta Oittiin.

• masokistioitista

Yhtä helvettiä......siis asuminen. Naapuri satavarmasti tekee asumisen sietämättömäksi. Jos on masokisti, niin eikun Oittiin.

• Anonyymi

Onko tämä nyt totta? Juuri itsekin muuttamassa kyseiseen paikkaan ja jos joka naapuri on ULLA TAALASMAA niin KYLLÄ VITUTTAA.

• Anonyymi

Älä missään vaiheessa muuta oittiin! Tämän kylän nuoret uhoovat ja syrjäyttävät nuoria, Juuri äsken näin saman mitä olen ihmetellyt jo vuoden verran että iso kööri jahtaa mopoilla ja autoilla jotain yhtä poikaa ja tätä poikaa harvoin näkee missään liikkuvan yksin!! Mistäköhän johtuu!!! Vittu tämä koko oitti on sietämätön paikka!! Olen jutellut tälle pojalle ja äitillensä täst tilanteesta mitä hän on tehnyt että saa kokea tällästä tuskin mitään niin pahaa!! Asiasta on kyllä kirjattu Rilmoitus.

• Anonyymi

Itsekkin olen huomannut saman tapauksen, Miettinyt samaa että mikä tätä kylän nuorisioa vaivaa? En sen enempää ole puuttunut asiaan kun näyttänyt niin hurjalta se touhu. Toivon että Oittiin lisättäisiin enemmän poliisipartioita seuraamaan tätä nuorten kapinointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkin olen huomannut saman tapauksen, Miettinyt samaa että mikä tätä kylän nuorisioa vaivaa? En sen enempää ole puuttunut asiaan kun näyttänyt niin hurjalta se touhu. Toivon että Oittiin lisättäisiin enemmän poliisipartioita seuraamaan tätä nuorten kapinointia.

Kapinointia mitä vastaan? Puhdasta kiusaamistahan toi kuvattu juttu on.

• Anonyymi

Ihan takapuolesta koko kylä. Uteliaita, jotka tietää muitten asiat aina sata enemmän kun asianomainen. Sisäsiittoista, kun on tehty lapsia ristiin rastiin keskenään. Jos olet eri mieltä, älä ainakaan facebookin ryhmässä avaa suutasi..

• Anonyymi

Aikoinaan tuttu muutti ko.paikkakunnalle ja vuosia myöhemmin kerrtoi, kuinka ihmiset ovat jonkinlaisia öllöttäjiä, ei puhu tai tervehdi, katsoa tollottavat vaan. Onko se hämäläisyyttä vai sivistymättömyyttä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3432
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3394
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1994
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1396
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      1005
    Aihe