Nainen oli töissä Attendon hoivakodissa. Äityslomalta palattuaan hän huomasi työvuorolistoista olleensa töissä koko äitiysloman ajan. Voiko vuorolistojen perusteella vaatia palkkaa? Miten vaatimuksen käräjillä kävisi?
Palkan vaatiminen äitiysloman ajalta.
2
178
Vastaukset
- WtfTaas
Siis mitä vittua tää nyt on :D Työtä maksetaan tehdystä työstä ja vain työstä, ei lomailemisesta eikä siitä että jonkun nimi on vahingossa jäänyt johonkin paperiin! Huomaa nykyajan moraalirappeuman kun tällaisia edes kysellään. Itseäni hävettäisi aika vitusti: "Hei pomo, öö, voiksä maksaa mulle kun olin lomalla ja kun mun nimi olis tos paperis..."
- Tuomari-Viemäri
Sillä samalla paperilla huijaamalla Attendo kuittaa sopimuksen mukaisen korvauksen ja siirtää voitot veroparatiisiin vaikka vanhukset ovat maanneet nälissään paskansa seassa kun ei ole ollut henkilökuntaa.
Pohjaton ahneus on perinteisesti katsottu olevan pomolle hyve. Miksi ei sitten duunarillekin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635