Ranska (?) aikoo luopua mies- ja nainen- ilmaisuista. Korvaaviksi nimityksiksi on ajateltu 1 ja 2.
Tuleva vihkikaava onkin sitten mielenkiintoinen:
- Haluatko sinä ykkönen tai kakkonen ottaa tämän ykkösen tai kakkosen ykköseksi tai kakkoseksi rakastaaksesi häntä ykköseen tai kakkoseen?
Aivan uudet sukupuolet.
7
<50
Vastaukset
Mutta kumpi on ykkönen? Siitä se riita nousee. Mutta jos tunnustetaan kolme sukupuolta, kuten alkaakin olla, niin entisten välimuoto eli neutraali sukupuoleton kyllä kuuluu ykköseksi. Mutta sitten tulee ongelma, että kuka seuraavaksi eli kuka jää viimeiseksi ...
- HolyProphet00007
No jopa on omitusta. Mihin tämä maailma on oikein menossa. En voi ymmärtää tätä suvakkien kampanjointia, miksi miestä ei voitaisi kutsua mieheksi ja naista naiseksi. Nyt nämä sanatkin muuttuvat pelkiksi koodeiksi nro 1 ja nro 2.
- YritäEdes
HolyProphet00007 kirjoitti:
No jopa on omitusta. Mihin tämä maailma on oikein menossa. En voi ymmärtää tätä suvakkien kampanjointia, miksi miestä ei voitaisi kutsua mieheksi ja naista naiseksi. Nyt nämä sanatkin muuttuvat pelkiksi koodeiksi nro 1 ja nro 2.
Kaikenlaisia omituisuuksia tosiaan näkee, kun ihmiset keksivät omassa päässään kaikenlaista. Oikeastaan mihinkään mr hähhähhään kirjoituksiin ei kannata uskoa, kun tuntuu olevan aika pelle jätkä.
- 3sukupuolta
Tähän mennessä ainakin suomalaisissa kyselylomakkeissa sukupuolet ovat olleet:
1 = mies ja 2 = nainen, loogisesti siitä, että Jumala loi ensin miehen (Aatamin) ja vasta sitten miehen kylkiluusta naisen (Eevan). Sukupuolikirurgiat ovat Amerikassa muodostaneet kolmannen sukupuolen: sukupuolettomat. 3sukupuolta kirjoitti:
Tähän mennessä ainakin suomalaisissa kyselylomakkeissa sukupuolet ovat olleet:
1 = mies ja 2 = nainen, loogisesti siitä, että Jumala loi ensin miehen (Aatamin) ja vasta sitten miehen kylkiluusta naisen (Eevan). Sukupuolikirurgiat ovat Amerikassa muodostaneet kolmannen sukupuolen: sukupuolettomat.Sukupuolensahan saa nykyään määrittää itse, en tosin tiedä joko virallisestikin. Tätä tarkoitin edellä puhuessani sukupuolettomista.
- mies-ja-nainen
Kyllä se määrittää sukupuolen mitä haarojen välissä on ja sitä ei muuta ollenkaan se mitä henkilö luulee itse olevansa. Onko transsu vai sukupuoleton ja sellainen joka on todella sukupuoleton sillä ei ole kumpaakana värkkiä. Leikkelemällä tavaraansa ei ikinä sukupuoli muutu sen näkee kaikki mikä olet ollut eli onko tavara aito vai vaihdettu. Ei sen puoleen on ihmisiä olemassa joill amolemmat sukupuolielimet ja toimivatkin vielä täysin ja niiden kutsumissanaa en itse löydä mihin ne sijoittaisin.
- vaarallinen.maailma
Niin, biologinen sukupuoli määräytyy geeneissä. Niitä on kaksi, Y ja X. Ei ole olemassa kolmatta.
Jokaisella on vähintään kaksi noista; osalla on useampi. Useampi kuin kaksi sitten aiheuttaa ties mitä ongelmia, asia erikseen.
Asia josta kaikki koittavat tällä hetkellä vaieta on todellisuus missä monet trans-väestä itseasiassa kärsii mielisairaudesta nimeltä "body dysmorphia". Maailmalla on lääkäreitä jotka auttavat trans-väkeä leikkauksin yms ja ovat huomanneet että monilla potilailla tilanne ei leikkauksella korjaannu, jollain aikavälillä potilaat huomaavat etteivät sittenkään tehneet oikeaa päätöstä.
Näitä lääkäreitä aktiivisesti trans-piirit koittavat pitää hiljaisina.
Jokaiselle täysi-ikäiselle sallittakoon mitä haluavat itselleen tehdä; sitä en koita estää. Aina vain se mitä joku uskoo haluavansa ei ollutkaan se mitä he tarvitsevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423