Voitin äsken pafin cash&carry pelissä cackpotin, 2900€ hilut, pelasin kännissä ja luin vetovinkkejä vihjeparatiisin sivuilta: http://www.vihjeparatiisi.net/topic/11961-182/
Calgary - Arizona 1 oli varmana calcary voittaa kahdella maalilla, laitoin koko voittopotin 1X eli calcary tai tasuri varsinaisella peliajalla.. Pitäis olla varmaa rahaa mutta panos on niin helkkarin iso että hirvittää, voitan lähemmäs viis tonnia jos osuu, oon työtön joten puhutaan jo lottovoiton tyyppisestä summasta minulle jos osuu.. mutta entä jos kusee? ei helv*'*** ottelu alkaa nyt kello 23.00.. Huomenna bileet jos kotivoitto tai tasuri, ei haittaa jos arizona voittaa jatkoajalla tasuri varsinaisella peliajalla on mukana mun pelissä
Voi v****! :D
4
75
Vastaukset
- 457475457
Ongelmapelaajan virhe, voit heittää rahoillesi hyvästit!
- Heheheheee
Hihihihiii
Huhuhuhuuu
Hahahahaaa - Voon
Onneks olkoon
- Teevatti2
Älä puhu Teppo paskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738