Voitin äsken pafin cash&carry pelissä cackpotin, 2900€ hilut, pelasin kännissä ja luin vetovinkkejä vihjeparatiisin sivuilta: http://www.vihjeparatiisi.net/topic/11961-182/
Calgary - Arizona 1 oli varmana calcary voittaa kahdella maalilla, laitoin koko voittopotin 1X eli calcary tai tasuri varsinaisella peliajalla.. Pitäis olla varmaa rahaa mutta panos on niin helkkarin iso että hirvittää, voitan lähemmäs viis tonnia jos osuu, oon työtön joten puhutaan jo lottovoiton tyyppisestä summasta minulle jos osuu.. mutta entä jos kusee? ei helv*'*** ottelu alkaa nyt kello 23.00.. Huomenna bileet jos kotivoitto tai tasuri, ei haittaa jos arizona voittaa jatkoajalla tasuri varsinaisella peliajalla on mukana mun pelissä
Voi v****! :D
4
86
Vastaukset
- 457475457
Ongelmapelaajan virhe, voit heittää rahoillesi hyvästit!
- Heheheheee
Hihihihiii
Huhuhuhuuu
Hahahahaaa - Voon
Onneks olkoon
- Teevatti2
Älä puhu Teppo paskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890