Ihmettelen noita kommentteja EVM keskusteluissa.

Eikö ollenkaan huomioida sitä, että sosiaalipolitiikka pitää myös ajaa EU:n
tasolle ? Eli jos on vakuusrahasto, niin sillä on myös säännöt mitä sillä maksetaan.
Määräenemmistö päätös on luonnollisesti paras talousalueen vakauden ja
kehittämisen kannalta. Se ei ole niin yksiselitteinen asia mitä Ryssän trollit ja tyhmät
ja yksinkertaiset juntit tänne huutelee.

Voihan suomi joutua myös sen EVM:n suojiin ja eihän suomen kokoisella taloudella
ole muuta vaihtoehtoa, kuin olla euroopan unionin jäsen siis olla tasavertaisessa
asemassa naapurimaiden kanssa teollisuudessa ja kaupassa. Voi sitä persu nimitellä
ja jopa itse halla myönsi tämän taloudellisen riippuvuuden euroopan unionista, mutta
ei halunnut kertoa siihen sitä toista tietä. Lopetti puhumisen siitä ja siirtyi matuun.

Jos jopa persu-johtaja myöntää asian. Niin ei ole olemassa silloin mitään vaihtoehtoa
EU:lle suomen kokoisessa taloudessa viittasi myös halla. Persuille ja ryssän trolleille,
pitää heittää se kysymys, että he maksaa veroja ja maksaa EU:lle. Mutta pitää heittää
se kysymys myös, että millä se maksetaan ja kuka maksaa palkkaa ja kuka myy ja kuka
ostaa ja miten kaikki toimii. Ettei käy, kuten Briteille, että enään ei tarvitse keskustella
ylijäämästä, että maksetaan niin ja niin paljon EU:lle. Nyt ei tarvitse enään keskustella
ylijäämästä ja maksuista, koska ei enään ole sitä ylijäämää mistä tarvii keskustella.

Kun nämä kysymykset tulee kuitenkin siihen eteen... Niin siitä tietää tyhmän joka
ei siitä keskustele. Esim. Jätkä työskentelee Uudenkaupungin Mersun tehtaalla ja
huutaa tällä palstalla EU eroa ja valittaa, että pitää maksaa EU:lle niin ja niin ja veroja
maksaa ... OK erotaan EU:sta, niin ei tarvi valittaa, mutta ei ole sitä tehdastakaan enään.
Ei ole palkkaakaan eikä veroa enään... Se oli tyhä jätkä.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annamunkaikkikestää

EVM syventää velkataakkaamme.

• Nyt minä taas putosin kärryiltä. Kyseessä on euroopan unionin integraatioon
      syvennys ja silloin on hyvä kysyä, että kenen velkataakkaa se lisää ?

Se voi lisätä ainoastaan Euroopan unionin velkataakkaa ja raha on myös EKP:n euro.
      Syvemmässä integraatiossa kaikki menee enemmän yhteisvastuulliseski. Se on se tavoite.

Eihän se Integraatio pysähdy tähän mikä nyt on tulossa ja kyllä se syvenee joka vuosi.
      Kyllä jo Itä-euroopan maat monet on nousseet taloudellisesti jo länsimaiden tasolle.
      Kyllä heille voidaan jo laittaa myös vastuuta ja miten sitä voidaan muuten siirtää ?

Älkää nyt kuvitelko, että suomi on mikään rikas ja ruusunen maa euroopassa !
      Totuus on myös se, että suomi on köyhimpiä maita euroopassa ja siitä oli jo tutkimus
      myös HS:ssä mitä ihmisillä on pankkitalletuksi. Sitten nousi hirveä hulapaloo ja uutinen
      piti oikein poistaa HS:n sivuilta ja sanottiin, että suomen asuntovarallisuutta ei ole laskettu.
      No miten senkin varallisuuden sitten käy jos EU:sta erotaan ? Taitaa olla aika äkkiä entinen
      Albania tai Kosovo koko maa.

Me ajatellaan jo, että me ollaan euroopan unionin kansalaisia ja meidän puolustus ja
      voima on euroopan unioni ja siksi minä ja monet emme edes pidä venäjää minkään
      näköisenä uhkana ja oikeastaan venäjä on vain yksi hyttysen pask* !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      172
      4726
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3296
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1806
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe