Nilon yläasteen opettajat ovat nostaneet kädet pystyyn kiusaamisen edessä. Sosiaalisia suositaan, kehutaan ja ymmärretään vaikka ovat juuri pahimpia kiusaajia. Sitä ei opettajat halua tunnustaa, koska ovat kavereita kiusaajien vanhempien kanssa. Hiljaisempia haukutaan opettajien toimesta eikä asialle voi tehdä mitään. Missä on tukeminen silloin kun sitä tarvitaan.
Nilon koululla kiusataan
Muuten
5
159
Vastaukset
- Sivullinen
Kyllä se on jo ala-asteelta lähties sitä. Torangissa sama homma ainakin. Ei niillä opettajilla kiinnosta, rehtoria vielä vähemmän. Ja kotiin ei viedä töitä enää nykyään yhtään. Kun tunnit loppuu päivällä niin seuraavan kerran se jatkuu kun lukkarissa päivä alkaa. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta
- kokemust.on
Pitää itse ojentaa kiusaajia.
- VikkeNolo
Joo, sosialistit on semmosia.
- Läskilä
Juu, ei sinne saada kunnon rehtoria, ei aiemmatkaan saanu kuria.
ootteko kuulleet sanontaa "nilon hullut?"- Anonyymi
Onhan siä erityisopetusta ja opettajakin. Laitetaan sille luokalle vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667