Onkohan vielä sama omistaja kuin viime vuonna??? Loistava palvelu!!!
GULF KAUATSA
14
141
Vastaukset
- Kauvatsa
Juu.
Uudet yrittäjät aloittivat viime vuoden joulukuun puolivälissä.- Kauvatta
Juuri näin. Joulukuun puolivälistä on toiminut nimellä Kauvatsan Gulf.
Veskun aikana nimi oli Gulf Kauvatsa.
- Tayttäpaskaa
Veskun aika oli loistavaa.
- täysivesku
Loistavaa paskaa
- Anonyymi
On se vähän ankeaa, kun diesel oli vähän väliä loppu. Rupeaa sillä pelillä ihmiset tankkaamaan kauppareissulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vähän ankeaa, kun diesel oli vähän väliä loppu. Rupeaa sillä pelillä ihmiset tankkaamaan kauppareissulla.
Ei ole enää uuden omistajan aikana ollut polttoaine loppu. Myös hampurilaiset todella hyviä, kannattaa maistaa!
- Anonyymi
Millasia ruoka-annoksia siellä tarjoillaan?
- loistavaa-aikaa
Paskava vesku
- zimo.corpela
Kohta ei ole teilä luusereilla tätäkään paikkaa. Imekää siitä. Kannatti edellinenkin omistaja ajaa pois
- SatunnainenVierailija
Pari kertaa paikassa poikkeenna, voin todeta. Ei tartte ajaa pois, lähtee ihan itse. Täyspäisellä ihmisellä muutakin tekemistä kuin vahtia tyhjää huolto asemaa, vaikka Vilenin lailla "halvalla saikin". Molemmilla kerroilla olin ainoa asiakas, vaikka pitkän kaavan mukaan kaffeeni ryystin. Oli nisua ja nippu lehtiä selattavana, mutta muita asiakkaita ei näkynyt.
- Anonyymi
Kauppalehti ilmoittaa protestilistalla maksamattomista saatavista...
- Anonyymi
Se on veskun "Gulf Kauvatsa Tmi"
Vanha juttu jo:
19.07.2016 - 674€ (Intrum Justitia Oy)
- Anonyymi
Aika ankea paikka. Ei uskalla sisälle astua kun jo on kylän miehet silmät mullillaan ihmettelemässä kuka tuli.
- Anonyymi
Ei niistä kylänmiehistä tartte olla huolissaan. Mua pelottaa se tatuoitu peto siellä tuskin takana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766