https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/NOVANIGHT-melatoniini-yrttivalmiste-younen-tueksi
Johtuu vissiin noista mukana olevista yrteistä, tai jostakin muusta...
Kokemus; Tämä melatoniini on tavallista tehokkaampaa;
1
1426
Vastaukset
Minulla on välilevyrepeytymät. Herään koko ajan, koska paineen tunne palaa lantiota suoristaessa ja maatessa pitkään. Novanight 1 tbl aiheuttaa harmaata passiivisuutta ainakin 24 h ottamisen jälkeen, ei suinkaan vain 8 h. puolikas taas vaikuttaa myös yli 24 h, mutta ilman pilviä päässä iltapäivällä. Alan nähdä unia heti lapsen päiväunillakin klo 12-14. Yöllä samoin tulee heti unia, vaikka heräänkin. Synkät ajatukset toimivat niin kuin vastalääke, mutta kun lepyn niin uni jatkuu vaikka 1.5 h päästä aamuyöllä. Uni tulee klo 21.50 ja 4.30-6.30 ovat ihmeen lämmintä ja leppoisaa aikaa. lääkkeen voima kasvaa joka vuorokausi. kaksi viikkoa on pisin sallittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339