Kuvittelenko vain?

Rakastunutkerrassaan

Olen ollut uudessa työpaikkakokeilussa muutaman kuukauden. Olen huomannut itseäni nuoremman miehen käyttäytyvän tavalla, että epäilen hänen ihastuneen minuun. Ensin kaikki alkoi vitsailusta, mm. " olen odottanut sinua kahville mutta et ole vielä tullut. Numero löytyy haulla". Laskin tämän hyväntahtoiseksi vitsiksi ensin. Nyt kuitenkin huomasin että hän tuli työpaikalle vuoroni aikana " hakiakseen jotain" ja saapui siten että vuoroni lopussa hän oli myös lähtövalmis kotiin, joten mentiin parkkikselle samaa matkaa. Samoin hän toisena päivänä ilmestyi töihin samaan vuoroon vaikka hänellä oli vapaapäivä. Välillä hän vitsailee, pyytää tupakalle mukaan (en polta). Mutta välillä on oudon välinpitämätön, muun muassa viimeisenä työkokeilupäivänäni hän oli oudon poissaoleva. En saa hänestä enempää irti, myönnän etten ottanut hänen kahvijuttujaan todesta, luulin oikeasti vitsailuksi kun huuli lentää muutenkin. Itse ajattelin ensin ikäeron pahasta, mutta nyt myönnän että olen umpirakastunut. Hän kovasti kyseli milloin kokeiluni loppuu, en tiedä ajatteliko tehdä siirtoja koska emmehän voi työpaikalla asioita ilmaista.

Nyt pelkään kuitenkin että onko hän luulossa etten välitä, olin ja ilen vieläkin asiasta epävarma hänen tunteistsnsa, koska meillä on ikäeroa 5-9v siten että mies on nuorempi.

Tulkitkaa minulle voiko nämä hänen outoudet olla todella ihastusta, miten ihmeessä ilmaisen omani?

4

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saakohengittää

Alottaja kuulostaa pelottavalta mun korviin, vaikka itekin nainen oon. Sä siis ite seuraat kellon kanssa toisen tulemisia ja menemisiä ja jokaisen sana. Huh, huh, onnea teille.

• Rakastunutkerrassaan

Lisään vielä että välillämme on pientä kinaa , natinaa (hyvällä tavalla) ja muutama työkaveri on vitsaillutkin meitä pariskunnaksi. Hän pyytää usein mukaansa omiin työtehtäviin ja muutama pitkä viipyvä katse on vaihdettu. Hän lisäksi näyttää hapanta naamaa toiselle työkaverille, joka on myös sinkku ja epäilen häntäkin kiinnostan, joskin on vamhempi.

• Rakastunutkerrassaan

Meillä on pieni työporukka, joten ei tarvitse erikseen menemisiä ja tulemisia seurata, näkee ja kuulee joka tapauksessa.

• Tämä-selvä

Se on mies on raiskaaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1819
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      150
      1550
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1418
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1311
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1256
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1000
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      997
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe