Perinteinen turistimättöruoka ei maistu, olisiko kokemuksia hyvistä ravintoloista joista saisi terveellisempää ruokaa, esim kalaravintoloita tai salaattipaikkoja yms.
Myös hyvät tapaspaikat kiinnostaa👍
Playa del Ingles, mistä terveellistä ja laadukasta ruokaa
12
228
Vastaukset
- monesti_käynyt
Hyviä ravintoloita on vaikka millä mitalla. Mutta entä hyvä kalaravintola, siis kalaruokiin keskittynyt ?
Ei taida Inglesistä löytyä. - tapastelua
Tango on jo vuosia toiminut tapasravintola nippa nappa vielä Inglesin puolella. Aika hintava on.
San Fernandon puolella voisi olla edullisempia ja ehkä hieman "alkuperäisempiä".
Las Palmasin vanhassa kaupunginosassa Veguetassa useampiakin, mutta varjopuolena se, etä aukeavat joskus klo 20 tai myöhemmin. - gtyhdfuiloug
Kuparipannua suosittelen. Inglesin paras ja laadukkain ruokaravintola.
- soppaako
Aloittaja kyseli terveellistä ja laadukasta ruokaa. Ei taida Kuparipannun hernesoppa sopia noihin vaatimuksiin.
- ruokaamyösmeille
soppaako kirjoitti:
Aloittaja kyseli terveellistä ja laadukasta ruokaa. Ei taida Kuparipannun hernesoppa sopia noihin vaatimuksiin.
Mikä hernekeitossa on vikana? Täytyyhän meidän junttienkin saada syödäksemme.
Hyvää ja terveellistä ruokaa on tarjolla monissa paikoissa,valinta on vaikeaa.
Mikä hernekeitossa on vikana?Täytyyhän meidän junttienkin saada syödäksemme.
- hyvääon
Taitaa se hernekeitto olla ravintolasapuskoista terveellisemmästä päästä? Terveellisyyttähän myös aloittaja haki.
- PDL2019
Edelleen toivotaan vastauksia.....
Rias Bajas=kalaa Chez Luigi =suuret annokset.
- pakuri
Kuparipannussa on myöskin isot annokset ja erinomainen rosvopaisti, eikä pizzatkaan ole hullumpia ollenkaan. Käyppä donluis kokeilemassa.
- kumiajanahkaa
Kuparipannua liputan minäkin. Hyvää seuraa ja loistavaa ruokaa.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932