Odotellut jo kuukausia scalaa

Keskustelu24homosuhteet

niin milloin tulee myyntiin, kuvista ja ensituntumista päätellen laadukkaan oloinen peli.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scalan odottelun tuska voi hyvinkin olla lievempää kuin omistamisen.

• TotuusSkodisteista

Onneksi Scala sakkasi ja romahti pahoin jo ennen ensiesittelyä. Harva joutuu kärsimään omistamisesta, kun valitsevat Toyotan.

• Nimierkki
        TotuusSkodisteista kirjoitti:

Onneksi Scala sakkasi ja romahti pahoin jo ennen ensiesittelyä. Harva joutuu kärsimään omistamisesta, kun valitsevat Toyotan.

Käytetyn Korollan saa kolmella tonnilla, uudesta Scalasta joutuu maksamaan Suomessa ainakin 20 tonnia.

Uusi ŠKODA SCALA ensiesitellään Suomessa alkukesästä 2019.

• Faktajuttu

Näin on. Tero ei ymmärrä.

• Nykytin

Skodalla on jo aikaisemminkin ollut uuden mallin kanssa tuotantovaikeuksia. Skodan uusi Scala-mallisto tulee myöhästymään, koska henkilökunta ei osaa vieläkään rakentaa scalaa siten, että se läpäisisi Euroopan unionin autoille asetetun turvallisuus asteen. Valitettavasti tämäkin malli tullaan hutiloimalla tehtyä ja se kyllä näkyy heti laadussa.

Skodaa harkitsevat: Olkaa varovaisia.

• HolistinPaniikkiKasvaa

Teron epätoivo on surkeaa luettavaa ja pelko haisee jopa bittiavruuden läpi. Keksisit edes jotain järkevää provoa.

• Näin.on.näreet

Ai tuolla koulupohjalla? Älä unta näe.

• ei.ikinä.skeidaa

On se jorma vaan aina jorma. Yhtä tyhymä kun saapas. Te olette vähän yksinkertaisia, skeidako teistä semmotteen tekee he hee

• tätä_mieltä

Parasta tässä on kuitenkin se. Että itse olet 25 kertaa yksinkertaisempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3257
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2096
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1816
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1341
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1231
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      435
      1088
    Aihe