Rouva kiinnostunut siitä kun siivoisi alasti, Etelä-Pohjanmaa area
Alaston siivoukseen
2
68
Vastaukset
- Äidinpoika
Riippuu hiukan ijästä ja ruumiin rakenteesta. Eli olet 100kg ja läski niin keikat ovat vähissä luulisin.
Mutta kun olet 20 nurkilla ja vain 50-60kg likka lapsi niin rupee puhelin soimaan luulisin.
Meillä kävi joku siivooja ja se oli 50 paremmalla puolen ja vähintään 20kg liikaa painoa sillä. Se oli vain tissiliivit ylä vartalon suojana kun minä tulin koulustani kotiin. Missä on mun äitini minä siltä kyselemään. Iso poika mitä sinä äidillä olenhan minäkin paikalla ja rupesi tissään mulle tyrkyttämään.
Minä pihalle karkuun sitä ja sisällä kuului naurua sekä äitini tuli ovelle. Ei Saara sinua syö tules sisälle poika ja heillä on nauru maittanut kun ovat sitä muille kertonut. Minä teen kotiaputöitä, siivousta jne. Siivoojana olen taitavaksi kehuttu ja katseen kestävä
Asiakas saa päättää työni ja työasun.
;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479