on kasvanut, niin sanoisin, että on poliittinen paska, mutta nyt sanon, että on poliittinen öykkäri;
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/20709ebd-dee7-4b7d-a156-250c615d7136
Suomen vastenmielisin politiikko.
E mitään muuta kun jätkä linnaan ja kerran päivässä turpaan. Mutta sanon sen, että se on viranomaisten tehtävä, ei meidän kansalaisten.
Jos en tietäs kaverin taustaa ja minkälaisessa ympäristössä
6
62
Vastaukset
- sikoJuha
Koko kepu pitää valheesta asettaa oikeuteen.
Meidän on aika järkeistää Suomi ja panna kepuketku polvlleen ja turvenuijat sikokarsiinaan, niin ne , jotka kepua äänestää. - itärajan-ukko
no kohta on seihtemenkymmnetä mittarissa
mutta en näin tyhmeepolitiikkoo oo nähny
kun tämä kepupomo on
ja tietennii väk on kun pässit
kulukoo narussa - hakkuumääristäkunonkyse
Kerran päivässäkö turpaan? Riittäisi kai tuo hieman pienempikin hakkuumäärä? Kerran viiikossa?
- ykköspamppu
No se riiippu käytöksestä.
Mutta jos tuleva vanki käyttäytyy vankilaviranomaisia kohden,kuin esim. lehdistöä, vähäosaisia, eläkeläisiä ja työttömiä kohden, on kerran päivässä paikallaan.
Ja jos palauttaa keinottelulla savuetu mijoonat, saa vanki 5 silakkaa päivässä.
Nykykeskustalainen tapa, se näkyy myös palstalla. Pari vakiohäirikköä, heittelevät huoletta mitä hullumpia väitteitä palstalla. Pelkkiä valehtelijoita koko nykykepu.
- Pedofiililahkolaiset
Perinteisestihän noille on työnnetty puutarhaletku persiiseen ja laitettu hanasta paineet täysille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236