Kestääkö sähköskoda?

Futureproof_Skoda

Mitä luulette? Lienee dsg-murheet takana ja samoin ketjujen venymiset.
Joko kannattaa laittaa ostohousut jalkaan, vai pitääkö odottaa Toyotan vastausta vielä kauankin?

25

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSkodisteista

Meltorautainen kepukka se siellä kannattelee akkukotelon kantta ja mitäpä sieltä löytyykään: kasa venäläisiä lyijyakkuja, joita Skodisti kantaa kammariinsa yöksi ladattavaksi, jotta pääsisi aamulla kylille.

• ei-skodisti

Muistithan taas kehua venäläisiä tuotteita, Putinin kätyrit kiittävät

• TotuusSkodisteista
        ei-skodisti kirjoitti:

Muistithan taas kehua venäläisiä tuotteita, Putinin kätyrit kiittävät

SKodahan on täysin venäläinen, ei yhtään länsimaista osaa koko kinnerissä.

• Erittäin_kestävä_Skoda

Oma Fabiani kesti mainiosti. Ei yhtään vikaa koskaan.

• vision.vision

Skodalta tulee paljon kestäviä sähköautomalleja, vapise Tohjoloora.

• Jubduk

Testeissä tuli ilmi, että uusi muovi-hiilikuituinen väsyy jo 70tkm ajon jälkeen. Tehdas on joutunut vaihtamaan prototyyppeihin jo useita koreja.
      Sähkömoottorit ja akut vaihdetaan myös 90-100tkm kohdalla. Skoda ei ole Tesla vaan vw-tuoteperheen yksilö.

• Futureproof_Skoda

Hyvä tietää! Vielä kun saisi linkin, josta voisi tarkemmin lukea?

• Kansankomissaari
        Futureproof_Skoda kirjoitti:

Hyvä tietää! Vielä kun saisi linkin, josta voisi tarkemmin lukea?

Et tarvitse linkkiä, vaan silmät päähän. Mene sieltä itsemurhayksiöstäsi ulos hetkeksi ja katso kaikkia Skodia tiensivuissa tai hinausauton kyydissä.

• Futureproof_Skoda
        Kansankomissaari kirjoitti:

Et tarvitse linkkiä, vaan silmät päähän. Mene sieltä itsemurhayksiöstäsi ulos hetkeksi ja katso kaikkia Skodia tiensivuissa tai hinausauton kyydissä.

Tämä ei ollut sellainen vastaus, jota hain!

• Kolmekaajaajarakki
        Futureproof_Skoda kirjoitti:

Tämä ei ollut sellainen vastaus, jota hain!

Vaatauksesi työmarkkinatuen myöntämisestä. Hylätty.

• Futureproof_Skoda

En kysynyt tuota, mutta kiitos nyt kuitenkin.

• Konsernikatastrofeja

Kumpikaan aloittajan mainitsemista konsernimurheista ei ole takana ja niitä korjataan isolla rahalla merkkihuolloissa joka ainoa päivä.

• Ei_Waggisti

Mikä on sähkömoottorin jakopään ketjun vaihtoikä?

• Vw-Aina.menee.pieleen
        Ei_Waggisti kirjoitti:

Mikä on sähkömoottorin jakopään ketjun vaihtoikä?

Vanhojen ongelmien tilalle tulee takuuvarmasti Vw-konserniperinteitä kunnioittaen uusia ongelmia. Veikkaan akuston räjähtämisiä ja tulipaloja joita ei pysty sammuttamaan. Kyllä konserni dsg-laatikon jonnekin ymppää sähköautossakin.

• Mikä se semmoinen skoda on joka käyttöä kestää?

• mökkitie_on_testirata

Esimerkisi minun Roomsterini. Yli 11 vuotta ja vajaat 250000 kilometriä takana.

• Larvannonbroidi

4,5 voltin littana patteri sähköskootan voimanlähde, kielen kärjellä voi kokeilla onko virtaa sähköskootan patterissa.
      Lisäetuna littana patteri käy hyvin DDR-taskulamppuun, siihen littanaan. Siinä oli muistaakseni punainen liuska minkä voi vetää lampun eteen, aatteen väri, ajatelkaas.

• asialinja

Mahdat varmaan jostain hevosmiesten jutista tietää, että kyseinen paristo on palannut kaikkien valmistajien totantoon?

• Hessunmopo

Kysyppäs itseltäsi ap ensin: kestääkö hiustenkuivaaja, jos sen pudottaa kylpyammeeseen? Sitten: kestääkö sähköistetty itärillutin suomen sateisilla tiellä?

• Futureproof_Skoda

En näe henkilöauton ja hiustenkuivaajan välillä relevanssia. Voisitko tarkentaa?

• hyötykäyttöä

Minulla on skoda roomsteri kesämökillä se ajaa nääs ulkohuussin virkaa ja toimii kuulkaas siinä melko hyvin, eli ei vuoda vielä katto onneksi ja pitää tuultakin, takaluukku ylös ja siitä tuli markiisi voit samalla ihailla tyyntä järven selkää, huonommalla ilmalla voi luukku olla kiinni , kemssan tyhjennys sivutakaovesta, onko muilla niksi pirkka ohjeita skootan käytölle ?

• Jaakko.H

Itselläkin ollut jo useita vuosia Skodat kesämökillä paskakippoina. Hapankaalin voimakas haju peittää ulosteen hajun.

• a-mobil

Minua kiinnostaa kestääkö mersun sähköauto,ja kiihtykö sealle kuuden sekunnin.Olin testaamassa sitä jo1980 saksassa.On on ononnn kökemusta.

• onko_EMP-suojattu

Mitä pitäisi kestää? Ylijännitettä?

• a-mobil

Eelä kuule vittuile mesessä on suomessa tehyt sähkömotorit,testasin niitä alastarolla 1974. Oli painojakama jaketteryys kohillaan.Aina jäätte raapimaan sakömeselle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3287
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2116
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1826
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1487
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      122
      1353
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1241
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      442
      1116
    Aihe