Ootteko koittaneet sitä hommata,vain ajokortti henkilöllisyystodistuksena, polliisit sivuillaan hehkuttavat kuinka helppoa se on. Ei ihan helppo asia,vaikka tunnistamattomia tappajia sekä raiskaajia marssii rajan yli suomen sosiialiturvan huomaan.Olen tietääkseni vuonna 56 syntynyt Hämeenkyrössä,mutta vaikea on todistaa ,että olen se jolla on noin 10 korttia jotka ovat jotku myöntänyt.Jätin homman kesken ja haistatan vitut koko hommalle
Henkilöllisyys kortti
2
143
Vastaukset
- Anonyymi
Olet siis myös "paperiton" omassa syntymämaassa. Tähänkö on jo tultu, kantaväestön kohdalla? Syntymävuoden perusteella pääset nyt kuluvana vuonna myös työeläkkeellä. Mutta pystytkö todistaan olemassaolosi, jos pelkkä fyysinen olemus ei riitä todisteeksi?
- Anonyymi
Oma kokemus:
Passikuva ensin (25€) - (Kuva meni samantien poliisille ja itselle jäi tunnusnumero myöhemmin poliisilaitoksella käytettäväksi)
Ajanvaraus poliisilaitokselle (Tammikuussa joutui odottamaan 3 vk)
Sitten poliisilaitoksen toimistotäti kyseli muutaman varmistuskysymyksen, otti kuvan tunnistenumeron ja sillä kuva löytyi systeemistä.
Lopuksi hän veloitti henkilökortista 58€. Itse henkilökorttia joutui odottamaan yli kuukauden. Lopuksi sanottakoon, että kortti on voimassa vain viisi vuotta.
Tällaiseksi on asionti Suomessa mennyt. Kaikista asioista on tehty monimutkaisia ja kalliita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820