Opiskelen ensimmäistä vuotta rakennusalaa korkeakoulussa sen tarkempia tietoja paljastamatta. Olen lukiopohjalla ja ollut rakennusapumiehenä 5kk. Silloin tein näitä perus avustamishommia missä joka päivä mesu suunnilleen kertoo mitä pitää siirtää ja minne. Käytännössä mitään uutta en oppinut mitä ei kuka tahansa 5 minuutissa oppisi.
Mitenkä tästä on mahdollista saada yhtään parempia hommia kesäksi? Mitään ammattiosaamista ei ole mutta pääseekö esim elementtiasentajaksi jos vaan laittaa hakemusta tai kävelee jonnekin paikan päälle ja saa myytyä että on skarppi äijä?
Yritän nyt kaikkeni etten joutuisi tekemään samanlaisia hommia kuin viime vuonna kun kuitenkin koulua ja kokemusta vähän alla. Ehdotuksia saa heittää. Viimesenä vaihtoehtona sitten taas kantamaan lautoja 12e/h
Rakennuskesätyöt insinööriopiskelijalle
kivipuu
2
56
Vastaukset
- LaitaHakemuksia
vetämään jokapuolelle, jos tärppää niin tärppää.
- Ranerakentaja
No et todellakaan pääse elementtiporukkaan. Ne jätkät painaa urakkaa ja siihen tiimiin on katottu osaavat kaverit.
Liksaa voit pyytää enemmän mutta varmasti joudut samoja hommia tekemään jos et muuta osaa. Työt tekijän mukaan.
T. Rakennusmestariopiskelija, olin kirvesmiehenä yli 10v mutta selkä meni niin opiskellaan nyt "viisaaksi"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670