Olen 14-vuotias poika ja alkaa tuntua että minulla on ahdas esinahka. Mitä voin tehdä? Auttaako venyttely ja miten venyttelen? Ois kiva jos joku vois jeesata.
Ahdas esinahka!
6
70
Vastaukset
- touhuumaanvaan
laitat paljon jotain öljyä tai rasvaa ja meet lämpöseen kylpyyn ja liikuttelet joka päivä "liukkarin" avulla, niin kyllä se siitä sitten alkaa liikkuu ja venyy... uskoisin että viikossa ei enää kiristä...
- jewage
snibeti snab :D
Löysennä esi nahkaasi, kunnes se ei ole enään tiukka.
- Järki-käteenNyt
Mene rohkeasti lääkärille...yksityiselle kun pääset niin voit saada jopa apua,unohda terveyskeskuslekurit.Itse kokenut saman.Muista että ei ole mitään tyhmää tai hävettävää kertoa vaivoista lekurille mutta on tyhmää kärsiä tuosta vaivasta joka pahenee iän mukana. Rohkeasti vaan kerrot mutsille tai faijalle jos mahdollista.
- Fathers
Ite venytin nii paljon että meinas esinahka revetä
- yhm42
just... runkkaa vaan paljon.. löystyy kyllä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165