Käyn pilkillä laitakarissa,yhtäasiaa olen ihmetellyt, alussa luulin että sitä kylpylää ruvetaan rakentamaan kun autoja tuli valtavasti ja kaikilla kuskeilla oli paksut neonväriset takit päällä. Mutta eihän ne mitään rakennusmiehiä olleet ei ne ainakaan mitään rakentaneet, autossa istuivat ja pällistelivät hetken ja häipyvät pois. Tulivat toki takaisin montakertaa päivän aikana. Mietin että onko Eurajoen kunta ostanut luvialaisille yhtenäiset asusteet että erottaa ketkä ovat luvialaisia.
Pilkki mies..
4
257
Vastaukset
- satamakapteeni
On ne Eurajoen kunta ostanut . Ne on kunnan työmiehiä jotka siinä ajelevat aikansa kuluksi ja samalla kartuttavat kilometrikorvausta seuraavaa tiliä varten , ei se muuten kerry jos ei kilometrejä tule .
- Annetaasolla
Mun nähdäkseni se on ihan kansallispuku täällä. Et ei oo kunnanmiehiä j kilometrikorvauksista pitää tehdä selvitys.
- satamakapteeni
Jaa ha , pitääkin sitten mennä silmälääkäriin Rauvolan Ollille muuten ei Antti enää kirjoita ajolupaa seuraaville vuosille . Olisin kyllä käsi raamatulla voinut vannoa , että tuttuja naamoja on ollut ratin takana , taitaa näkö temppuilla sitten .
- Temppueemeli
"Aikansa kuluksi" sinä kirjoitit heistä. Ei sitä väitettä silmälääkäri korjaa. Jos on hommia tai tauko, niin saahan sitä olla missä tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814