tai sabotoi sen, mitä voi tehdä estääkseni varkaiden ja sabotöörien ilkityöt?
Pelkään että joku varastaa Skodani
17
56
Vastaukset
- hessumopo
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15585579/pelkaan-etta-joku-varastaa-toyotani
et pysty keksimään enää mitään itse, vaan kopioit muita?- copypaste
Sehän toimii trollina kuin ihailemansa autonvalmistaja Toyota. Matkii muita ja markkinoi omana keksintönään!
- TotuusSkodisteista
Ei kommarilootaa kukaan varasta. Aloittaja on huijari-skodisti.
- lapsellista
Sairas sairaampi mt hörhö vaan jaksaa postata automerkki palstan täyteen spämmiä. .vuodesta toiseen. .massapostitus ja toisten mollaus ja solvausko on lääke mt ongelmiin. .
- TotuusSkodisteista
lapsellista kirjoitti:
Sairas sairaampi mt hörhö vaan jaksaa postata automerkki palstan täyteen spämmiä. .vuodesta toiseen. .massapostitus ja toisten mollaus ja solvausko on lääke mt ongelmiin. .
Pahaksi on päässyt. Faktat sattuvat skodistiin, joten toivoa on? Tuskin.
Skodistille valehtelu on ensimmäinen luonto ja toinen on solvaus.
- ei.kelpaa.skoda
älä huoli, ei skodaasi varasta kukaan. oma Toyotani varastettiin hesan keskustassa katulampun alta mutta naapurin skodaa ei hämärältä kujalta vienyt kukaan vaikka ovetkaan ei ole ollut lukossa.
- toi.ota
Joopa joo. Vanhemmissa Tojotoissa lukkopesät olivat tosiaankin niin sohlot, että niihin sopi avain kuin avain.
- ajan_Skoda-ratikalla
Minun ratkaisuni on säilytys autohallissamme.
Tuskin pitkälle pääsee ennen kuin jättää tielle.
- TotuusSkodisteista
Skodisti tilaa aina valmiiksi hinausauton, jos pitää lähteä naapuritonttia kauemmaksi.
- naurua_skodille
Kerran näin kyljelleen kaadetun Rabbittin. Oli se hassun näköinen. Vaan olisko pompsahtanut itsekseen kylkiasentoon kiukuttelemaan?
- Riskikerroin
Kaalilavettia ei tarvitse lukita, ei se kenellekkään kelpaa.
- TyrionLannister
Mutta vaikka Tojon lukitsisi, niin sen saa auki avaimella kuin avaimella.
- TotuusSkodisteista
TyrionLannister kirjoitti:
Mutta vaikka Tojon lukitsisi, niin sen saa auki avaimella kuin avaimella.
Olet varmasti kokeillut. Skodistilla on nippu avaimia, "jos sattuis aukeamaan"...
- skodistipelkääaina
Kannattaa pikemmin pelätä että joku hylkää toisenkin skootan römpsöttimesi viereen, tuloo sakot laittoman kaatopaikan perustamisesta.
- TotuusSkodisteista
Fakta. Näin skodistit kuitenkin tekevät. 🙁
- Hikikarpalot
Itseäni pelottaa että skodastani hajoaa turbo dsg tai jakopää. Varastais vaan joku niin sais vakuutuskorvaukset ja vois vaihtaa oikeaan autoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088