Mitä sinä naisena

täält.ä

Näet minussa?
Tai mihin ominaisuuteen ihastut minussa?

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KäveleväLihaPala

Hyvä kroppa. Seksi kanssasi olisi taivaallista.

• Eräältänaiselta

Silmät ja hymy, joita harvoin näkee.
      Samanlainen huumorintaju.

• Ondine

Noh en tunne häntä kovin paljoa mutta hänellä on miellyvät kasvot ja sitä jotain että haluisin tutustua paremmin.
      Pidän hänen äänestään myös.
      Hän on pitkä mies.
      Nämä ovat pinnallisia asioita mutta eihän sitä voi tietää ennen kuin yrittää miten menisi.

Yhdessä asuminen toiveena joskus.

• Drfgfd

Luulin et olet hyvä ihminen, mutta paljastuit hyväksikäyttäjäksi ja pettäjäksi. Nyt on vaan niin vaikeaa selvittää muille mikä oikeasti olet.

• narskuthakee

sellasia hyödykkeitä itselleen, jotka palvovat häntä.

• Ja_ne_silmäsi

Empaattinen ja sympaattinen kiltti ja avulias.
      Hauska>huumorintajuinen.
      Intohimoinen😊
      Tosi Hot.

• tähtiainesta

Haluaisin vastata mutta en osaa. Taidan kaivata sua aika paljon 😌

• aitoriitta

Näen sinussa oikein mukavan miehen. Olet kiltti ja avulias. Olet kärsivällinen ja ymmärtävä. Olet huolehtiva ja välittävä. Kaikenkaikkiaan olet ystävistä parhain. Arvostan sinua korkealle.

• Studio.Rakkaus

Mies varmaan olisi iloinen kuullessaan sinun sanovan tuon hänelle. Jos olisin tuo mies, niin haluaisin varmaan tietää myös, että olenko aina vain ystävä, vai ehkä joskus jotain enemmänkin?

• Knainen

Siis sussa?

No, näin huomiota hakevan kehujen kalastelijan joka yrittää ottaa omakseen jonkun aivan muun ihmisen ansaitsemat kehut.

sori nyt mut mä en ala ruokkiin psykooseja ja kannustaan ihmisiä vajoaan palstalle fantasiamaailmaan jotta ei tarvitsisi tehdä peliliikkeitä ollenkaan irl vaan saisi lokoisasti luulla etttä toinen tunnistaa ja tekee sen sinun puolesta kun vähän huudat "ota yhteyttä"

• Vaike

vastata kun en tiedä kuka olet.

• Tunnustantäällä

Hänelle vastaisin, ettei ole sanoja kuvailemaan sitä, mitä näen. Yritän kömpelösti. Karismaattinen mies, komea, huumorintajuinen, älykäs ja seksikäs. Karvas ja makea, sileä, mutta rosoinen. Renttu, mutta kunnollinen. Omansalainen, mutta minunlainen kuitenkin. Minun silmissäni kaikki. Olen vetäytynyt, koska en halua enää kohdata kylmyyttään itseäni kohtaan. Kaikki pirstoutui jo ajat sitten, minun unelmani joka ei ollut hänen unelmaansa. En ehkä selviä tästä koskaan.

• tälläsiä

itsevarmuus ,huumorintaju,iloisuus,avuliaisuus,lempeys

• tälläsiä

vielä yks: huomionhakuisuus,esillä olo :) :)

• Näitäriittää

Siihen että sä ainaki vaikutat alistuvalta eli se sais todennäkösesti muovata sun luonteen mieleisekseen. Varmasti roikkuisit perässä kukkapuska kourassa ja hukuttaisit sen huomioon. Eli sais vetää sua narun perässä pitkin pihoja ja teitä ja sä menisit kiltisti perässä. Olisit loputon varahuomion lähde aina sillon kun tää sun naikkonen sitä vaatisi, sillon kun se sen joku etäinen oma narsistinen renttu ois väliaikasesti lempannu, sillon se tietäisi että sua voi aina käyttää roskaämpärinä. Tervetuloa maapallolle takasin

• En mittään. On pimmeetä.

• mitämuutakaan

Kyllä se katse ja se tunne minkä se sai aikaiseksi. Olemus ja se ajatus siitä kuinka paljon hyvää tekisimme toistemme elämässä. Ottaisin vaikka hetkeksi, jos saisin kokea tai tietää tunsitko sen käsittämättömän tunteen.. Minä en tarvitse elämässäni enää muuta.. antaisin lähes kaiken muun pois, jos saisin hetken..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe