Hei!
Mitä minun pitää tietää ja mitä minulla pitää olla mukana, kun menen vaihtamaan eurorahaa dollareiksi? Tarkoituksena olisi saada noin 20 Yhdysvaltain dollaria. Paljonko minun pitää varata euroja mukaan? Tuleeko suuret käsittelykulut tai jotain muuta? Mistä näen uusimmat valuuttakurssit?
Kiitos!
Miten valuuttaa vaihdetaan (euroista dollareiksi)?
2
1049
Vastaukset
Juuri eilen piti käydä tekemässä samantyylinen vaihto-operaatio. Menin pankin sille tiskille, joka tekee valuutanvaihtoja, ja sanoin, että "haluan x USD, maksun voi veloittaa tililtäni".
Vaihtokurssi oli noin 1.29, eli yhdellä eurolla sai noin 1.29 USD. Kustannus on siis 20/1.29 kulut. Kulut riippuvat pankista ja usein myös asiakkuusuhteesta pankkiin, 0-5 e voisi olla kohtuullinen arvio kuluille.
Valuuttakurssit taitaa nähdä ainakin Suomen Pankin sivuilta, http://www.bof.fi/fin/0_new/0.1_valuuttak/ tai kenties teksti-tv:stä.- helppo homma
Foreksissa tarvit mukaan käteistä tai jonkun maksukortin, niin sillä selviät . Ja netistä Forexin sivuilta näet suoraan mitä kustantaa, ei ole lisämaksuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421