Meissä ihmisissä on joku kumma ominaisuus -- ihailla diktaattoreita!!
Nykyisin Suomessa on Sipilällä kannattajansa, -- toki moni kannattaa koska hyötyy siitä taloudellisesti, mutta yhtäkaikki, kannattaa.
Historia tuntee monia monia muitakin diktaattoreita - Hitler, Stalin, Idi Amin jne --- kaikilla oli "perässähiihtäjänsä".
Mikä saa ihmisen liittymään näiden kannattajiin - paitsi taloudellinen hyöty tai sukulaisuus??? Pelko? Tyhmyys tai sinisilmäisyys - lapsenusko siihen ettei meidän oma poliitikkomme meitä pettäisi - usko jolle ei ole katetta.
Vai toivo että siinä kannattajien joukossa pääsee osalliseksi jostain tuntemattomasta edusta...
-- no maataloustki ehkä on varma ilman arvuutteluja.
Kun on ilmiselvää että vaalien alla annetut lupaukset kuuluvat saaan sarjaan kuin Grimmin sadut, pitäisi osata ajatelle ihan itse. Omilla aivoillaan ilman aivopesua.
diktaattorit
4
<50
Vastaukset
Minä ihmettelen diktaattori Putinin kannatusta.
Suurempi äänestäjäkunta ei ainakaan hyödy millään tavalla hänen toimistaan. Putin on sitonut Venäjän pysähtyneisyyteen taloudellisesti ja muun yhteiskunnallisen kehityksen osalta. Hän käyttää rahat sotateollisuuteen, vaikkei kukaan Venäjää uhkaa.
Kauhiasti ihmettelen hänen kannatustaan.- valheresepti
Vastaehdokkaiden nousu suurempaan tietoisuuteen tukahdutetaan tehokkaasti Venäjällä. Siihen hallinto käyttää lukemattomia erilaisia likaisia keinoja. Putinin erinomaisuutta toisaalta kampanjoidaan sopivasti muunnelluilla totuuksilla kun mediakin on hänen hallintonsa kontrollissa ja viime kädessä vielä äänestystuloksiakin muokataan sopiviksi. Kuvioon kuuluu että länttä syytetään innokkaasti juurikin noista asioista joiita itse harjoitetaan.
- kysymaksajaltasi
valheresepti kirjoitti:
Vastaehdokkaiden nousu suurempaan tietoisuuteen tukahdutetaan tehokkaasti Venäjällä. Siihen hallinto käyttää lukemattomia erilaisia likaisia keinoja. Putinin erinomaisuutta toisaalta kampanjoidaan sopivasti muunnelluilla totuuksilla kun mediakin on hänen hallintonsa kontrollissa ja viime kädessä vielä äänestystuloksiakin muokataan sopiviksi. Kuvioon kuuluu että länttä syytetään innokkaasti juurikin noista asioista joiita itse harjoitetaan.
Ja kuka on sinusta baltiantiltutollo Putipia parempi?
- mikäjakukaon
Tässä keskustelussa käytetään aika vapaasti termiä diktaattorista, pitäisi ensin määrittää yhteinen näkemys siitä, mitä termillä tarkoitetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154