Ilmastomarssi avasi päättäjien silmät!

https://yle.fi/uutiset/3-5978744?fbclid=IwAR3_Tedkh3gQaS4PdddLkX4rUKVuILWlNWfBhy0I5a579ALs4El5NumVzFU

Antti Rinne, Pekka Haavisto ja Li Andersson ryhtyvät heti toimiin lihan syönnin hillitsemiseksi.
Hyvä keino on määrätä kohdennettu alv-vero, jolla saadaan Suomen lihantuottajat lopettaman tuotantonsa. Hampurilaisravintoloille voidaan asettaa myös haittamaksuja ja vaikeuttaa niiden toimintaa. Tällainen ajatus muhii vihreissä.

Koirien ja kissojenpidon kieltäminen on hieno demari ajatus.
Vihreät ovat myös muuttuneet ydinvoiman kannattajiksi. Tämäkin selvisi ilmasto mielenosoituksessa.

10

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhapurotouhua

Parempi kun ummistaisivat silmänsä tälläiselle valheelliselle viherkakaroiden viherhöyryämiselle jos ovat järkeviä. Aikuiset miehet hävetkää. Olette kuin murrosikäsiä penikoita. Kysyn koska näiden vihreiden ja vihermielisten suusta tulisi jotain järkevää asiaa. Mielentila tutkimukseen koko porukka. Aina hullumaksi menee tämä vihersirkus. Ahneus on suurin sairastuttaja. Eiköhän tälläiset hassut pidä äänestämällä rajata pois arkadian mäeltä, ettei jouduta täysin kehitysmaa tasolle.

• Vasukki

Vihervassarinatsit on ottaneet oppinsa Hitleriltä.

Aivopestään lapset ja nuoret hillumaan aatteen puolesta ja tehdään niistä sitten julkisuudessa sankareita.

• TulevaisuusPelottaa

Minua ainakin pelottaa se ehdottomus, jota vihreät harrastavat.

Myös lehdistön kritiikittömyyttä ihmettelen. Nykyään joka tuutista tulee alvariinsa samaa vihreää liturgiaa ilman minkäänlaista kritiikkiä.

Ei mene enää pitkään kun alkavat vainot ja uskonpuhdistukset....

• Maahanmuutto aiheuttaa ympäristö haittaa. Kouluttamatonta väkeä ei pidä vastaanottaa!

• Anonyymi

hallitus tämän salli!!!!!!!!!iowh d

• Anonyymi

Lentokoneet lentää
      ei enää kiinnosta ilmasto talkoot kettään

ulkomaille on päästettävä kun koronaaika säästetty ftge!

• Anonyymi

k¨wåamsäcö_ gapyonq

• Anonyymi

Ilmastofarssi on todellakin nostanut perussuomalaisten kannatusta, kuten sellaiselta peiteoperaatiolta sopiikin odottaa. Ai kenen peiteoperaatio? No Venäjän tietty, kenenkäs muun! EU-eroinen Suomi onkin kohta sievästi Moskovan kainalossa kuten kylmän sodan vuosina.

• Anonyymi

Ilmastokriisi on tämän päivän muotisana. ei ollut marsseja, kun jääkausui iski 200 000v. sitten ja sen sulamisaikaan.

• Anonyymi

Ei kiinnosta. Lennän edelleen. Ydinkokeet mukavasti lämmittää ilmastoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4814
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2223
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1994
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1936
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      679
      1903
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1831
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1747
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1515
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe