Jokaisella pitäisi olla oikeus puhtaaseen ilmaan ja lentäminen yksi turhimmista saastuttajista!mihin tarvitaan lentämistä?saasteet tappaa vähitellen ihmisen ja eläimet.
Ilmansaasteet
11
123
Vastaukset
- utini
Voisiko auringolla enemmän vaikutusta, kuin on annettu ymmärtää. Nyt lapsia innostetaan jopa marssimaan ja heille uskotellaan että ei ole tulevaisuuden toivoa ja siksikin he eivät enää tee lapsia, kun heille on opetettu että ilmansaasteet pilaavat heidän tuelvaisuutensa eikä heillä ole elämisen mahdollisuuksia. https://www.skepticalscience.com/arg_aurinko_ja_ilmasto.htm
- Hyihai
Varmasti auringolla on vaikutusta,mutta nyt olikin kyse saasteista mitä joudutaan kaikki hengittään
- ihmispolot
Juttuhan on niin, kun iskä ja äiskä ostaa sullekin lentolipun bilesaarelle et enää kysele joutavia. Semmoinen on pienen ihmisen päättelykyky. Lentämisen osuus ilmansaasteista löytyy ihan virallisiltakin sivuilta, mutta sehän veisi pohjan muiden syyllistämiseltä. Haittaako rahtikoneet Kiinasta?
- Hyihai
Mistään hinnasta en koneeseen itse nousisi.kyllä rahtikoneet tottakai haittaa niinkun laivatkin.turhaakin turhempia risteilijöitä kyntää pitkin maailman meriä.olisi aika alkaa ihmisten miettiin mitä hyötyä on lähtee lomalle lentokoneella tai laivalla.
- ihmispolot
No joko olet selvittänyt risteilylaivojen eron rahtilaivojen saastuttamiseen verrattuna ja muistathan öljytankkerit. Joo, itse voi huoletta tankkailla, mutta jos joku erehtyy etelänloman tekemään alkaa tämä muotikirkuminen ilman mitäön suhteellisuuden tajua tai tietoa.
- Hyihai
Mitäs sillä erolla nyt väliä kun kyse oli turhasta saastuttamisesta.itse en huoletta tankkaile kun kuljen polkupyörällä,olen omavarainen muutenkin.
- 10xreissua_vuodessa
Jokaisella on oikeus nauttia elämästään, minä nautin lämmöstä ja valosta, valitettavasti Suomesta ei noita löydä talviaikaan. Lentäminen vähenee kun pääsen eläkkeelle ja pois Suomesta.
Keskity tärkeämpiin asioihin kun lentäminen, käytä järkeä.- 7865
10x, olen samaa mieltä. Aloittajalle todettakoon, että pahinta mitä voit tehdä ilmaston suhteen on tehdä lapsia. Tutkittu asia, ei mutu.
- 10xreissua_vuodessa
7865 kirjoitti:
10x, olen samaa mieltä. Aloittajalle todettakoon, että pahinta mitä voit tehdä ilmaston suhteen on tehdä lapsia. Tutkittu asia, ei mutu.
Tämä onkin se "hauska" suuntaus. Korkeasti koulutetut ja elämässä pärjäävät tekevät lapsia yhä vähemmän, ja sitten se toinen puolisko yhä enemmän. Suomessa ollaan sitten täysin sossun varassa kun ei ole varaa elättää lapsia ja valitetaan kaikesta epäoikeudenmukaisuudesta.
Kyllä, täällä ei ole lapsia, eikä tule. Minä en halua jättää jälkipolvea kärsimään siitä mihin tämä maailma on menossa, eikä tämä tule mihinkään ilmastonmuutokseen päättymään. ihminen on idiootti ja tuhoaa itsensä 50v sisään vallanhimossaan. Lycka till vaan.
intia,,usa,,,kiina jne..on ne saastuttajat..EI suomi.
- 10xreissua_vuodessa
Hear hear. Niinpä, voi kun nämä pauhaajat tajuaisivat tämän, meidän teoilla ei paskankaan merkitystä kokonaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748