SKODA Octavia vm14 17"vanteet
Olen hankkimassa Skoda Octavia III vm14 vanteita rengassarjaa 225/50 17 ja vanteet et 45.
Eli sopiiko pyörimään Scout mallin pyörät tavallisessa mallissa?
Vakiokoko on 205/55 16. Kiitosta etukäteen..
Ja mielipiteitä/kokemusta asiasta?? Pirellin
SKODA Octavia vm14 17"vanteet
7
84
Vastaukset
- Toyota_Hybrid1
laita 155/80/13 pyöräsarjaa jota valmistajakin suosittelee.
- V.A.G_on_tulevaisuus
Omassa tuhnussasi on varmaan kyseinen setti alla..
- TotuusSkodisteista
Vakiokoko on 155/80R15 Scoutissa. Vedä rälläkällä jo valmiiksi mätiä lokareita tilavammiksi.
Tosin kädetön skodisti vie autonsa Viipurin Skoda-pajalle. Saa siellä aatteen mukaista palvelua. Ja torilta mahorkkaa ja sulakurkkuja! - Larvannonbroid
Pneumant- renkaat vaativat sisäkumen Skodaan. Tehtaan suositus on 15" venäläinen rautavalssi, sama mitä on käytetty Pobedassa, 5,5x15.
Työkalut ovat kyllä erinomaiset näissä itäautoissa, huomaa että ne on suunniteltu tee-se-itse jormille. Jaa kannattaako tuon ikäiseen skodaan enää paljoa panostaa?
- Ocu.1.8TSI.132kW.Webasto
Olipas taas asiallisia vastauksia. Olkoon sarkasmia tai ei, niin tuskin auttoivat paljon keskustelun aloittajaa. Itselläni on normaali rengaskoko 205/55 16 aluvanteilla. Todella hyvä ajettava Continental-renkailla. En lähtisi muuttamaan vannekokoa. Vaatii litteämmät renkaat, jotka ovat epämukavat ja tyhmän näköiset.
- Surkeaa_kaukoitä_laatua
Tojon renkaille nyt on sama täyttääkö ne sementillä vai ilmalla.. Yhtä surkea on ajettavuus ja uraisella tiellä kiertää vähintään jokaisen bussipysäkin kautta aura auton uria pitkin.. Ehkä sementti voisi tuoda tukevuutta tojon velttoon alustaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116