Itselläni siitä on vuosi. Kai tässä alkaa olemaan kohta absolutisti. 🙄
Alkoholi ei enää viehätä millään lailla. Se muuttaa ihmisen persoonaa ja ihmisen kontrolli pettää.
Milloin olet ollut viimeksi humalassa?
11
72
Vastaukset
- viinilasivuodessa
Niin en tiedä miten tuollainen oikeasti luokitellaan, lääkäri joka juo viinilasillisen viikossa on tietystikin alkoholisti ja pätemätön tekemään mitään päätöksiä.
Voi olla hirvittävän henkilökohtaista kenelle sopii esim. kaurapuuronkin syöminen aamiaisena, kun sellainenkin aiheuttaa alkoholia elimistöön. - Elluhalloyb
Kyl varmaa..
Kaksi vuotta....👍☀️
Alkoholi ei oikein enää kiinnosta...eikä tarvetta juoda... - Knainen
Ruokajuomana join viimeksi siideriä 0,33 l pitsan kaa, mutta känniin en tullut siitä kun sitä siinä jutellessa ja syödessä varmaan tunnin litkin samalla hitaasti.
Ihan kännissä olen selvästi ollut 5.5.2018. Silloin hulahti päähän niin että näkökentässä ja päässä hetken tuntui. 1-2 taisin juoda silloin. kunnolla kännissä en ole ollut aikoihin ja ryypännyt ihan biletys tyylillä en ole varmaan yli vuoteen
Työt ja krapulan pelko estää juomistani. - sokerihuuruissa
En muista varmalla, mut arvioisin siitä olevan aikaa jo 5-6 vuotta? Enään ei edes tee mieli juoda itseä humalaan. Tupakan poltosta on jo aikaa yli 36 vuotta. Sokeri humalassa olen voinut parin vuoden sisällä?
- voivoisentään
Sokerihumala on yhdyssana aitoriittaseni. Dysfasiasi pahenee.
- sokerihuuruissa
voivoisentään kirjoitti:
Sokerihumala on yhdyssana aitoriittaseni. Dysfasiasi pahenee.
Niin taitaa olla tupakanpolttokin? Anteeksi näistä, harvemmin käyttämistäni sanoista jos tuli kirjoitusvirheitä ja olen mies, joten en voi olla mainitsemasi hlö.
- Virhe.Käsittelyssä
Jaa-a .. 🤔 siitä on jo 3 vuotta ..
Alkohol on juoma mikä tuhoa kaiken .. 🍶 😵 💫 ☠️ Viisaus on siitä hyvin kaukana .. - onneksinäin
Viimeksi humalassa kait joskus 8 vuotta sitten. Viimeksi olen juonut kohta 3 vuotta sitten kaksi siideriä.
- avaruusmönkijä
On aivan hyvä tuo elokuva, avaruusmönkijä-elokuva yksin marsissa, jutut mitä tuossa on: osaan kasvattaa perunoita itselle ruoaksi jos pystyn jne.
Lievästi humaltunut - 2 lasillisen verran
olin viime kesäkuun lopulla. Olin
kahden iäkkään sukulaistädin seurassa,
ja he avasivat sherrypullon.
Noin 8,5 kk sitten, mutta vain lievästi.
T: Ei koskaan ap.- Paukuissa
2vk sitten olin pienissä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965