Olis kiva jos joku viittis auttaa mua ku ollu jonku aikaa mielessä et tahon täältä pois/hatkata. Oon vaa sellanen luonteeltani et käytän aivoja turhan paljo kuten nytki mietin et ne varmaam tulis ettii mua heti koulusta🤔koska en oo koulusta jäämässä pois😁toinen ongelma on mistä saan ruokaa ja rahaa, periaattes jos pystyisin kouluu käymään ni siel saan arkisin syötöö ja viikonlopuiks vaikka jostain s-marketista yks lihapullapussi😂😂 laihtuisimpahan siin samal kans👌 Mutta joo jos on jotain vinkkejä tai kokemusta hatkaamisesta ni ilmotelkaapahan?🤗🤗
Karkaaminen
8
55
Vastaukset
- Somebod.y
Nii ja jos on ehotuksia missä asuisin ni kelpais😁
- tuukka-
Minkä vuoksi haluut ottaa hatkat?
- Somenbody
Ahdistaa nykyää nii paljo "himas", koton viihdyn kyl
- Bhyure33
Voisit muuttaa jollekkin kaverillesi, kunnes aiot palata takasin kotiisi, jos heidän perheelle käy
- Somebod.y
Hmm.. Ei kavereiden vanhemmat ainkaan ilmottelisi siitä🙄
Jos meinaat ottaa hatkat nii koulu kyl melkee pitää hylätä. Jos käyt omas koulussas vaikka ees ruokailemassa nii kiinnijäämisen riski on ilmeinen. Toisaalt useissa kouluissa ei niin valvota et ketä siel käy safkaamas et siel vois periaattees käydä. Ja sit jos haluu oikeesti kadota nii pitää päästä kodista mahollisimman kauas, mielellään ulkomaille, ettei heti löydetä. Tärkeint on saada perustarpeet tyydytettyy. Pitää olla jonkinlaine katto pään päällä, ruokaa, vettä, hygieniaa ja tarvittaes lääkkeitä. Mut nää on vaa mun teoreettisii pohdintoi, älkää kukaa karatko se ei oo hyvä idea.
- huoltikselle
mene illalla huoltikselle juttelemaan kivojen setien kanssa, varmasti löytyy yösijaa ja saat takuulla ruokaakin
- Somebod.yy
Huoltis? Mikä se o?xd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846