Skodassa, hyviä autoja ja tehokkaita ovat. https://www.youtube.com/watch?v=VWdTjwn5yk8
Koskaan ei ole ollut vikaa
10
<50
Vastaukset
- TotuusSkodisteista
Toyota-palstalta kopioitu. Skodisti osaa vain valehdella ja varastaa.
- Toyota_Hybrid1
eihän skodissa mitään muuta vikaa ole kuin vikaa.
- Troooooooooool
Trollaajien keskuudessa mielenterveysongelmat yleensä lasketaan luonteen vahvuudeksi?
- GooooI
Goooool kirjoitti:
Skodan omistajien kesken viat ovat ominaisuuksia ja niiden korjaaminen huoltoja.
Tämäkin on toijota-palstalta kopioitu. Niinhän toijota-huollossa juuri tehdään.
- TotuusSkodisteista
Troooooooooool kirjoitti:
Trollaajien keskuudessa mielenterveysongelmat yleensä lasketaan luonteen vahvuudeksi?
Juurikin näin, hyvinkin pitkälti. Vakaan ja vakavan mielentilan tavoittelu on täysin ylikorostettua . Minäkin käännän aina "vaihteen kakkoselle", kun alan kertomaan totuuksia skodisteista.
Miksi auton pitäisi olla tehokas erikseen mainiten?
- TotuusSkodisteista
Jotta Sinä voisit katsella takavaloja inhassa itäkipossasi, kun jäät Tammiston valoissa. Skoda ei ole koskaan tehokas, eikä takavetoinen. Se jää katselemaan takavaloja ja sillä ON merkitystä.
TotuusSkodisteista kirjoitti:
Jotta Sinä voisit katsella takavaloja inhassa itäkipossasi, kun jäät Tammiston valoissa. Skoda ei ole koskaan tehokas, eikä takavetoinen. Se jää katselemaan takavaloja ja sillä ON merkitystä.
Voisitko täsmentää näkemystäsi? Onko jotenkin merkityksellisempää katsella taka- kuin esim. sisävaloja? Entäpä kattovaloja, lähinnä sinisinä vilkkuvia?
- Faktantarkistaja
Aloitus meni kyllä pikkasen poskelleen.
Auto on Tatra vuodelta 1962, joka on ihan eri auto kuin Skoda.
Toki Skodakin on hyvä ja tehokas auto, ei siinä mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450