Mun suosikkiartistit/-bändit:
Ariana Grande
Selena Gomez
Taylor Swift
Camila Cabello
Alessia Cara
Justin Bieber
Zara Larsson
Astrid S
Julia Michaels
Alan Walker
Little Mix
Cheat Codes
Fift Harmony
:)))
Suositelkaa biisejä mun lempiartistien perusteella
2
99
Vastaukset
Ariana Grandelta "No tears left to cry". Tästä pidän. Muuta en sitten osaa sanoa. Itse en suurtakaan osaa noista sinun mainitsemistasi artisteista kuuntele, paitsi joskus tuota mainitsemaani Ariana Granden kappaletta. Olen musiikin kuuntelijana enemmän ehkä vanhan liiton ihminen =) Tällä hetkellä kuuntelen paljon rockia ja jonkun verran heavya ja jonkun verran myös tuota countrya ja folkkia ja vanhempaa poppia kuten 1960-80 -lukujen poppi. Välillä muutakin kuten esim. 1960-70 -lukujen soulia ja funkkia.
Mää en ees tiedä kauheesti nykyajan artisteja (suomalaisia tiedän vähän enemmän kuin ulkomaalaisia). Voin ehkä laskea ne kahden käden sormilla, jotka tiedän. Adam Lambertia ja Sam Smithiä kuuntelen joskus, pidän kummastakin. Esim. Tuo Alan Walker ja Astrid S ovat minulle ihan outoja nimiä. Tiedän enemmän sitten vanhempia artisteja, sekä suomalaisia että ulkomaalaisia je heiltä kappaleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635