Bushmannille tiedoksi

Näyttäisi siltä, että jo useaan kertaan poistettu viestisi koskien Mosambikin myrskyä ja sen poiston syy on ollut Hesarin linkki? Jos kokeilet laittaa viestin uudestaan ilman ko. linkkiä, niin katsotaan poistuuko viesti vielä?

Saattaa olla, että siellä Aller Median puolella poistoja hoitaa joku "robotti seriffi", joka karsastaa joitain linkkejä?

Tai sitten lahkon sensuuri yrittää vaientaa sen agendaa kyseenalaistavia tahoja, kuten niin usein on käynyt?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäi muuten kertomatta, että Hesari on tarkka siitä, että vain maksavat asiakkaat pääsevät lukemaan lehden kirjoituksia. Syy voi olla siis se?

• TonttuToljanteri

Hesarissa on erikseen uutiset vain tilaajille.

Täällähän saa puhua peräreijistä ja ties mistä ihan vapaasti mutta jos kirjoittaa jutun, joka saattaa tuottaa kyseenalaistuksen ajatuksia jumalien suhteen niin nehän poistuu nopeasti. Jumalien kannattajat kun ovat herkkänahkaista porukkaa ja vaalivat kuolleiden jumaliensa kunniaa silmä kovana.

• Selvyyden_vuoksi

Toljanteri on tonttu ja niin olet sinäkin Adventtiairut. Neljään samaan aloitukseen, jossa jo otsikossa on kirjoitusvirhe, olet vastaillut ja epäillyt, että adventtikirkko Treelta niitä poistattelisi. Ette ole lukeneet sääntöjä, vaikka vaki arvostelijoita olette. Ei noin pitkiä englanninkielisiä lainauksia saa tehdä aloitukseen ja linkki päälle. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

• TonttuToljanteri

Miksi kirjoitustaan ei saa perustella? Siksihän se lainaus siinä on, että se perustelee kirjoitusta ja linkki koko juttuun on siksi että jokainen voi itse todeta, onko lainaus aito vai keksitty. Ja otsikkoon päätynyt yhden kirjaimen kirjoitusvirhe ei liity itse juttuun mitenkään. Minä en kärsi tästä ollenkaan koska juttu on takaisin yhdellä klikkauksella. Joku sen sijaan kärsii kun pitää istua kyttäämässä täällä koko ajan että koska se juttuni taas takaisin ilmestyy.

• Selvyyden_vuoksi
        TonttuToljanteri kirjoitti:

Miksi kirjoitustaan ei saa perustella? Siksihän se lainaus siinä on, että se perustelee kirjoitusta ja linkki koko juttuun on siksi että jokainen voi itse todeta, onko lainaus aito vai keksitty. Ja otsikkoon päätynyt yhden kirjaimen kirjoitusvirhe ei liity itse juttuun mitenkään. Minä en kärsi tästä ollenkaan koska juttu on takaisin yhdellä klikkauksella. Joku sen sijaan kärsii kun pitää istua kyttäämässä täällä koko ajan että koska se juttuni taas takaisin ilmestyy.

Alkoi naurattaa, kun TonttuToljanteri uudelleen ja uudelleen lyö päätänsä seinään. Ensimmäinen aloitus oli jo iltayöstä ja aamulla jatkui. Pelkästä huvittuneisuudesta seurasin, mutta en koko yötä, jos olet silloinkin yrittänyt. Noista englanninkielisistä lainauksista johtuen robotti poistaa aloituksesi.

• TonttuToljanteri
        Selvyyden_vuoksi kirjoitti:

Alkoi naurattaa, kun TonttuToljanteri uudelleen ja uudelleen lyö päätänsä seinään. Ensimmäinen aloitus oli jo iltayöstä ja aamulla jatkui. Pelkästä huvittuneisuudesta seurasin, mutta en koko yötä, jos olet silloinkin yrittänyt. Noista englanninkielisistä lainauksista johtuen robotti poistaa aloituksesi.

No mutta sehän on mukavaa jos tämän puuhastelun seuraaminen sinulle alkuyöstä alkaen tuottaa iloa! Sinulla taitaa olla elämässäsi virikkeet vähissä jos tällaisen touhun seuraaminen sinua näin paljon huvittaa. Ei siinä mitään, sillä haluan olla hyvä lähimmäinen ja tuotan sinulle iloa vielä muutaman päivän.

• "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis."

Pikemminkin tyhmästä lahkosta kärsii koko ruumis ja lahkon jäsenyys merkitsee aina tartutettua tyhmyyttä.

• pyhpyh2479234789

Valheesi ei hetkauta.

• Todistetusti-näin
        pyhpyh2479234789 kirjoitti:

Valheesi ei hetkauta.

Erään tyhjänpään "pyhpyh2479234789" kommentti . Tulihan pyhpyh itse vain todistaneeksi Adventtiairueen kirjoituksen paikkansapitävyyden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe