Itsellä on kymmeniä kuluneita ja kivuliaitakin niveliä. Ylä- ja alaraajoissa, myös selkärangassa. https://yle.fi/uutiset/tuoreimmat
Uutta niveltutkimuksen alalla. Niitä kuunnellaan
12
<50
Vastaukset
- vai.rustoutumatko
Hei tonnehan pitää päästä katsomaan mitä nivelet sanoo. Kuulen kun rintarangassa naksuu oikein vahvasti kun yritän roikkua renkailla.
- linkki.ei.toimi
Mistä sen sivun löytää ?
Tulee 100 muuta uutista.- iän.tuoma.ongelma
Selaa ens alta pois. 21.uutiset. jattka rullaamista alaspäin 20.3 uutisiin jotain sijalla 25 lopusta päin. Siellä puhutaan nivelistä.
- Hallaahon.äänestäjä44
tarvitsetko reseptin,
glukosamiini kondroitiini hainrusto joku näistä yksi
tabletti joka päivä
sitten olen itse ympäristössäni kokeillut halvinta eli lehmänkollageenia koska kudokset paranevat
sitten
jos saat lääkärin määräämään atorvastatiinia sillä on positiivinen vaste selkäreumaan
(tutkimusvaiheessa)
USA:n lääkintöhallitus
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15207950
Trial of Atorvastatin in Rheumatoid Arthritis (TARA): double-blind, randomised placebo-controlled trial Kuulin tuosta paikallisuutisten uusinnoista.
Pisti kanssa korvaani, kun itsellänikin on nivelrikkoa polvissa.
Niinpä rupesin etsiskelemään linkkiä uutiseen. Näyttää olevan kehitteillä oleva tutkimusmenetelmä.
https://yle.fi/uutiset/3-10682406- kuuntelenjo
Minä kuuntelen niveliäni aina kun kävelen portaissa.
Puhuvat sattuvasti!Mutta entä jos sattuu (satunnaisesti) mutta eivät puhu. Tosin minulla on huono kuulo, voi olla että en vain kuule.
- Hyväasenne
Muistan opiskeluni työharjoittelusta mummon, joka käveli rolliinsa nojaten kumarassa ja joka askeleella kuului natinaa ja rahinaa. Ei tarvittu minkään laista härpäkettä, kuului ilmankin vallan hyvin.
Jonain yönä hän tipahti wc-reissullaan pytyn viereen ja turvaranneketta painettuaan odotteli lattialla ambulanssipoikia auttamaan. Seuraavana päivänä juttua puitiin moneen kertaan ja mummo kertoi silmät välkkyen, että hän aikoi pudota jonain toisenakin yönä, koska pojat olivat olleet niiin komeita. Kun nivelet eivät enää pelittäneet, niin korvainsa väli sen sijaan varsin hyvin. - flegmaatti
Oikea polveni ei ääntele. Tietyn rajan jälkeen ilmaisee tuntuvammin vastahakoisuudestaan.
Oikea olkapäänikin oli mykkä ja ehkäpä sen vuoksi joutui puukotuksen uhriksi. Sen jälkeen on älynnyt olla osoittamatta mieltään. - e.lä.mä
Apinoiden kirjoituksia---polvissa kulumaa---miksi?
- Pahoittelen
Paree polvissa kuin päässä.
- ikäänkuin.looqista
Ma uskon että ruune-e.lä.mä.nkin joissakin nivelissä on kulumaa jos kerran rollaattorilla ajelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421