Meijun silmissä jotain vikaa?

EntinenFani

Näyttää tosi oudoilta. Onko vaan luonnottomat piilarit vai mitä?

Muutenkin tylsää kun viimevuosien henkilöitä kierrätetään. Luulis että hakijoita olis niin paljon, että uusiakin ois löytynyt..

5

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buuuuuuu

Silmistä en tiiä, mutta just kuulin että Vilma ja Juuso tulee lähteneen parin tilalle. En jaksa niitä kattoa jaksoakaan 🤮

• hilipatihippaa_rannalla

Vilman ja Juuson jutut nyt tiedetään: ne tulee sinne feikkaamaan jotain kamalaa draamaa tai sitten sitä, että parisuhde on maailman paras.

• hilipatihippaa_rannalla

Onhan hänellä huuliakin vähän muokattu, että miksei sitten silmiä kans. :'D

Mua harmittaa näiden jaksojen perusteella Meijun puolesta, koska vaikuttaa tosi kivalta tyypiltä, joka luuli löytäneensä unelmiensa miehen. Mut kenen unelmien mies kiehnää heti tyyliin vuorokauden eron jälkeen jonkun toisen kanssa tolleen? Siis noilla ihmisillä tuntuu olevan tosi oudot henkilökohtaiset rajat muutenkin. Muutaman päivän tuntemisen jälkeen nukutaan ulkona päällekkäin terassilla yms. Itelle jotenkin vaikea käsittää.

• Giganttia

Oudot silmät Meijulla on. Muutenkin outo botox naama, luulee liikaa itsestään.
      Suu on jotenkin muodoton.

• temppisfani

Joo, oikeesti harmittaa jos Meijun sydän särkyy Iiron takia, mutta oikeesti ihan hyvä että tulivat temppareihin ja Meiju pääsee siitä epärehellisestä äijästä eroon. Parempiakin löytyy ihan varmasti. Suoraan sanoen en ymmärrä mitä Meiju siinä näkee, ovat ihan eri tasoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60