Millainen homma tässä on takana? Onkos rehellistä kaupantekoa? Kuulin sellaisia kummia huhuja, että myydään kolariautoja, muttei ostajalle kerrota asiasta.
Käytettyjen autojen kauppa KPS Kiinteistöt
4
1939
Vastaukset
- Anonyymi
Katso firman omistajat, kyllä alkaa homma selvitä...
- Anonyymi
Oletko koskaan kuullut rehellisestä käytettyjen autojen kauppiaasta......Minulle ei sellaista ole koskaan tullut vastaan, vaikka olenkin 68v.
- Anonyymi
Vai että ihan huhuja on kuultu.
Tämä on nyt varmaan sen verran pohjaton suo että tuskin kannattaisi paljon vastailla. Kerottakoon nyt sen verran että vuosien saatossa on myyty reilusti yli tuhat autoa ja yhtään riitaa ei ole saatu aikaiseksi, eli sellaista huijausta.
- Anonyymi
Itse ostin auton joka oli ollut "lievässä peltikolarissa". Auto näytti hyvältä ja ainoastaan pelti ja muoviosia oli kuulemma vaihdetut. Myöhemmin huomasin että moottori on vaihdettu. En ole saanut yhtäkään todiste vaihto moottorista ja minulle se one mahdoton tarkistaa esim. sen ajetut kilometrit kun KPS ei ole edes halunnut antaa vaihto moottorin auton VIN numero. Ei enää vasta s-postiin eikä puhelimitse. En suosittele. Taitaa mennä oikeuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635