Hei.
Opiskelen Tampereen yliopistossa. Yhtä kurssia varten olen tekemässä esitelmää alkoholismista ja sen vaikutuksista lähipiiriin. Osana esitelmää kerään kokemuksia alkoholistien läheisiltä, eli heiltä joilla lähipiirissä on alkoholisti ja jonka toiminta on vaikuttanut omaan elämään. Kerään kokemuksia anonyymillä google forms lomakkeella, jonka linkitän tämän merkinnän loppuun.
Lomakkeella on viisi kysymystä ja voit vastata niin moneen kuin haluat. En kerää kenenkään nimiä, sähköpostiosoitteita tai muitakaan tunnistetietoja, joten en pysty yhdistämään vastauksianne kenenkään ihmiseen. Vastauksia kerään vielä viikon verran, jonka jälkeen deaktivoin lomakkeen. Kun esitys on pidetty, poistan myös koko lomakkeen joten vastauksenne ei jää mihinkään rekisteriin roikkumaan.
Kiitoksia. Linkki lomakkeeseen: https://goo.gl/forms/o7fH546PfwWfa0fo1
Kokemuksia alkoholismin vaikutuksista lähisuhteisiin kurssitehtävää varten
OpiskelijaTRE
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657