Olen harkinnut Hyundai Ioniqin ostamista, mietityttää minkälaiset huoltohinnat Ioniqissä on? Erityisesti olisin kiinnostunut Plug-In versiosta
Ioniqin huoltohinnat
5
111
Vastaukset
- myyjä
Kysy myyjältä...
- huoletonna
myyjäät yleensä valehtelevat ne alakanttiin. huoltopaikat vois olla parempi kohde hintojen kyselyyn.
- cgjnsdhmkfjd
Täällä on varmasti niitäkin jotka ovat tehneet autoon jo ainakin 15 000 km huollon, voisivatko jotkut heistä kertoa mitä huolto on maksanut?
Ainakin numeroiden valossa ja ulkonäön perusteella Ioniq on varsin kiinnostava auto...- Anonyymi
Hieman jo vanha aloitusviesti, mutta vastaan silti, koska käytin juuri ioniq plug-in:in ekassa määräaikaishuollossa Metro-autossa. Hinta oli 239e. Merkkihuolloksi ihan asiallinen hinta, vaikka lähinnä ölynvaihtohan se eka huolto on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman jo vanha aloitusviesti, mutta vastaan silti, koska käytin juuri ioniq plug-in:in ekassa määräaikaishuollossa Metro-autossa. Hinta oli 239e. Merkkihuolloksi ihan asiallinen hinta, vaikka lähinnä ölynvaihtohan se eka huolto on.
Ketjun aloittaja tässä
Hyvä että tuli edes jotain omakohtaisia tietoja huoltohinnoista, aika uusihan tämä auto on joten ei kokemuksia huolloistakaan ole vielä hirveästi ehtinyt kertyä, ja tuo on tosiaan merkkihuolloksi aika halpa hinta
Edelleen siis harkitsen Ioniqin hankkista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820