Sulla on joka

Katsopeiliin

Sormelle miehiä, luuletko sitäpaitsi että tuollainen tyrkky kiinnostaa? Mitä yrität ”hyväsydämisyydelläsi” todistaa, taidat olla liian antelias. Jos olet etsimässä tosirakkautta niin aika heikot on lähtökohdat...niin, ja sinkkumammat ei oo kuumaa kamaa nykymarkkinoilla, mut sinähän et siitä lentiäinen, mitään tiedäkään kun ei nääs lapsosia kaikille kukasta kukkaan lentäjille annetakaan.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootkotollo

Kädessä on 10 sormea ja miehiä siinä kun oma mieheni ja sinut ajauksissa oleva lasketaan niin osaat varmaan laskea paljonko jonko siitä tulee. Ja itselläsi on sama tilanne.
      Mitä sitten vinkut täällä jos mammat ei kiinnosta. Onhan sulla itelläkin lapsia.

• Nytmeniyli

Mulla ei oo lapsia, enkä haluakaan

• Ootkotollo

Juu taisi mennä sanon vielä että itse olet tyrkky silmillä pelaaja kato tästä edes vaan maahan tai tulee turpiin.

• katsoinpeiliin

Siellä ei näy tyrkkyä, jolla olisi miehiä joka sormelle,ei edes toisen käden. Hyväsydämisyyden ei tarvitse todistaa mitään, sillälailla voi olla vain parempi elää. Rakkautta ei ole ollut tapana etsiä, muutaman kerran se on tullut eteen. Ikävä että sinulla on noin paha olla.

• Alkup

No eipä ollu sit sulle

• kunhantotean

Jotkut näkee hyväsydämisyyden seksistisyytenä sairaalloisen katsontakantansa vuoksi. Juuri sellaisille ei ole tulossa naista ikinä eikä lapsia sen puoleen, jos niitä tahtoisivat, sairaan luonteensa ja tyhmyytensä seurauksena. Kukaan tosirakkautta etsivä tuskin tahtoo ihmisiä, joilla on nolla ihmiskontaktia. Jotkut eivät vain kestä sitä, että naisillakin niitä on siinä missä miehilläkin.

• kunhantotean

Tai aloittaja varmaankin on sitä tyyppiä, joka tahtoisi "rakkaudekseen" naisen, jolla ei ole yhtäkään muuta tuttavaa kuin aloittaja itse. Siinä sitten ikuista kärsimystä aloittajan sairaalloisen negatiivisuuden - toista kohtaan, ei itseä - ja luuloharhaisuuden kanssa. Ei mitään tekemistä "rakkauden" kanssa, paitsi aloittajan itserakkauden.

• näinsemenee235

Niin todellakaan ei mitään maalailla mitään merkkejä, Klan, siis, siitä voi olla huolissaan jos ei näy mitään merkkejä...

• tuhotaanpoliisit

Jaaa tuo Aarinon oikeudenkäyntikin: hillittömästi voitehdä valtiopetoksia eikä joudu vankilaan ollenkaan, alamme siis riehumaan kaduille kunnolla kun vankilaan ei joudu pahimmistakaan rikosista JEE :D

• lopetakyttäysjatyrkytys

Pitäisköhän sun vain lakata kyttäämästä, luulottelemasta paskaa sekä tyrkyttämästä itseäsi täysin väärille henkilöille?

• nainenjapörriäiset

ja varpaillekkin, unohdit mainita. Ihanaa, kevät ja pörriäiset tulee!!😜
      En minäkään halua kaltaistasi ahdasmielistä sairaalloista mustasukkaa. Onneksi ei tarvitse sunkaltaiseen tyytyä. Koita kestää ittees. Siinä on sulle ihan tarpeeksi.

• Mielipidetämäkin

Tais yyhoo mammat vetää herneen nokkaan, tuollaisia miehiä me just tarvitaan että ne ottaa asiat hoitaakseen....vai oiskohan sittenkin joku raasu joka ei ole pystynyt kasvattamaan lapsiaan jostain syystä, oiskohan niin sairas tai jotain.

• Annoin pikkusormen, se vei koko käden :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3460
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1889
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1517
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1423
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1281
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe