Tehtiin muutama päivä sitten kaikennäköistä oireiden vuoksi ja löytyiän sieltä 1-2cm kasvain. Lääkäri ei poistanut sitä koska halus koepalojen tulokset. Näytti kuulemma hyvänlaatuiselta mutta ei pysty lupaamaan. Aika sekaisin on oma pää. Suku on melko syöpäistä; Pappa kuoli suolistosyöpään ja äiti adenokarsinoomaan joka oli levinnyt keuhkoihin. Miten teillä muilla jko sairastuneista tai niillä jotka eivät sairastuneet....näkikö lääkäri heti että kyseessä on pahan/hyvänaatuinen kasvain? Vai huolehdinko turhaan?
Kolonoskopian tulos
3
174
Vastaukset
- syöpis
Kaveriltani poistettiin vaarattomia polyyppejä. Olikohan oikea termi?
Ne todettiin tutkimuksissa vaarattomiksi.
Oma kasvaimeni havaittiin muun tutkimuksen yhteydessä ja myöhemmässä tähystyksessä lekuri sanoi varovaisesti, että kyse on todennäköisesti haitallisesta syövästä. Kuten olikin.
Pakoputken lyhennys 30cm valmisteluineen ja jälkiseuramuksineen. Tapahtui vajaa 8 vuotta sitten.
Lekurit ovat sanoissaan varovaisia ja pelaavat varman päälle. - Ap1234
Kiitos syöpis vastauksesta. Ja juu, polyyppi on se oikea sana; se on se useimmiten vaaraton.
Oletin että se vain nappastaan pois multakin. Tosin näin itsekin että Ei se polyyppia muistuttanut. Ei. Kuukauden sisään leikkaavat kunhan saavat tulokset...ei järin hyvät fiilikset ole. Mulla se valitettavasti on ihan peräsuolen alkupäässä eli en tiiä miten sen edes leikkaavat, koska on niin hankalassa paikassa. Vois luulla että on helpompaa leikata sieltä, mutta ei se vain ole....Ja voi Jeesus jos se osoittautuu pahalaatuseksi. Siinä se työmaa vasta onkin. Ts liian lähellä esim kohtua ja muita elimiä. Melkoinen savotta voi tulla...tieto lisää tuskaa aikalailla. Hoidin Äitini loppuun ja silloin Luin todella paljon syövästä, hoidoista ja muista....nyt se kostautuu. - Tervetaas
Ole huoleti, polyyppisi on kuitenkin kovin pieni. Minulla oli isokokoinen hyvänlaatuinen kasvain, jonka leikkaaminen vaati väliaikaisen avanteen. Tuskin tarvitsee tehdä sinulle ja vaikka tarvitsisi niin siitä selviää. Vuosi sitten leikattiin ja avanne suljettiin lokakuussa. Nyt kaikki hyvin. Tsemppä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728