Aino ja Reino

Sinne meni taas muutama työpaikka. Toivottavasti rengaspuoli pyörii edes jonkinaikaa. Paineet kasvaa öljynjalostamon suuntaan.

19

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehto.b

Jalostamo voisi työllistää nuo irtisanotut työntekijät, ellei koneinsinöörit riitauta asiaa!

• MietiEnsin

Nyt kyllä meni överiksi tuo nokkeluutesi, millä tavalla sinun koneinsinöörit liittyvät tähän, hekö olivat syy konkurssiin?

• vaihtoehto.b
        MietiEnsin kirjoitti:

Nyt kyllä meni överiksi tuo nokkeluutesi, millä tavalla sinun koneinsinöörit liittyvät tähän, hekö olivat syy konkurssiin?

Ei syynä konkurssiin, mutta jos ovat jo kerenneet varata kaikki tervatehtaan työpaikat ja närkästyvät siitä jos sinne tulee muita ja sitten riitauttavat asian, sitä tarkoitin!

• kunttura-lakoon

Enpä usko jotta montaa paikkakuntalaista otetaan töihin, eihän ne kelpaa.

• jalkahikiwiki

Aika hiostava tuo reino sisätossuksi.Sandaali malli parempi.

• Reino.renkaat.autoon

Alittajalta kysyisin että tekeekö Reino ja Aino renkaitakin vai mitä tarkoitat?

• Valkama13

Samoissa tiloissa ja saman omistajan eri niminen firma tekee renkaita.

• konkurssimainosvetää

Konkurssiuutisen levitessä tiedoitusvälineiden kautta tilauksia tossuista on tullut niin paljon,hyvä että kerkiävät pakata kaikkia tilauksia tehtaanjohtaja kertoo.

• eikopituja

minulla on pinkki reinot ja aino avokkaat olen tukenut tossutehdasta ikävä kyllä kun loppui. Tokmannilla on näkynyt Sauli luvattomia kopioituja reinoja eli saman tyyppisiä jotka saa halvalla

• tassutellaan

Sauliko nujersi Reinon tossumarkkinat,vaikka Kari Tapiokin niitä piti keikoillaan,ei kai presidentti ollut pelissä mukana.

• Jaskoppi

Miten konkurssiin ajautunut yritys voi myydä tavaraa? Vai joko ne myydään konkurssipesän lukuun?

• htht

Ei liene sinun päänsärkysi!

• Jaskoppi

On se, koskee aivan reinona päähän tuo juttu

• varastothupenee

Uutisissa kerrottiin,että tuhansien tilausten tulva on yllättänyt tossutehtaan.

• ihan.oikein.menee

Sehän on hyvä ettei jää konkurssipesälle huutokauppaan myytävää!

• tiedähäntä

Paha puolihan on siinnä,kun huutokaupassa jäisi mukavasti käteistä ilman kuittia.

• toiveajattelua

Ei jää, ulosottoviranomaiset vai mitkä konkurssipesän valvojat ne on, valvoo huutokaupaa ja yleensä pitää maksaa käteisellä ja se ei onnistu pimeänä, tai pitää olla riittävät pankkivakuudet kalliimmissa kaupoissa!

• manitpoiskin

Tossutehdas hukkumassa tilausten suureen määrään.

• ei.myyntiä

Kiinnihän tuo on se myymälä inventaarion vuoksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe