https://svenska.yle.fi/artikel/2019/03/28/sfp-och-sannfinlandarna-vill-inte-latta-pa-tvasprakighetskraven-i-helsingfors-i
Perussuomalaiset ovat Sampo Terhosta päästyään muuttautuneet suhtautumistaan ruotsin osaamiseen. RKP ja Perussuomalaiset pitävät kiinni ruotsin kielen osaamisesta.
Kaksikielisillä paikkakunnilla aninakin PK_seudulla pitäisi taksilisenssiin saamiseen vaatia erinomainen suomen ja tyydyttävä ruotsin taito.
Taksien kannattaisi näin vaalien alla osoittaa asiassa mieltä!
Perussuomalaisia äänestävien ihmisten kannataa PK_seudulla ja Turussa ainakin vaatia lapsensa pääsyä ruotsin kieliseen päivähoitoon ja peruskouluun.
Perussuomalaisia äänestävä ihminen välttyy lastensa monikulttuuristamiselta, jos pääsee opiskelemaan ruotsiksi. Ruotsin kielisten kannattaa äänestää Persuja!! Olkaa mukana voiton tiellä
Persujen kannatus on jo 15,1%:a ja kolmas paikka. SDP on menettänyt pelin Persut nousee voittoon!
Taxikuskien kielitaito!
1
<50
Vastaukset
- Minnelievie
Ainakin SKE :n savolainen taksimies-kansanedustajaehdokas puhuu iltastriimeissä sujuvaa thailandia istuessaan kaiket illat ypöyksin autossaan keikkaa odotellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329