Kuka helvatan hujoppi on ajanut tänään noin kello 11 jollain beigellä autolla mun mustan metsun perään Onni-Pekan pihassa. Kävin kaupassa ja kun tulin sieltä niin huomasin vaan, että joku beige auto ajoi karkuun. Mersuun ei tullut juuri mitään jälkeä muuten kuin maalit lähti takapuskurista, mutta ihmetyttää vain tälläinen hullu nuoriso, joka ei voi ottaa vastuuta kolareistaan.
Hujoppi Onni-Pekan pihassa
13
91
Vastaukset
- Pehkuuu
Syytä on myös aivan syvältä olevassa paikoitusalueessa. Ahtaampaa ei siitä juuri saisikaan
- Kuntahan
Vois myydä kauppiassuvulle kauppatien voimalan kulmalta apoteekin nurkalle saakka parkkipaikaksi..entisenentisen apteekin voisivat ostaa lisäliiketilaksi kun rahaa kerran toisella on ja toiselta puuttuu.
Terv.Finanssinero DIY
- tietooo
Niinpä siksi suurin osa suuntaakin ostoksille poriin
- Sellaistaautonkäsittelyä
Varmaan ilmiantaa täällä faktatietoa tämä kyseinen poika kun viestejäni poistetaan
- Haaron
Kyseessä oli ilkivaltateko, tekijä tiedossa. Onnea senkin loppuelämälle.
- Servetti
Mersuja saakun kolhia, saadaan ne nokivasarat pois liikenteestä savuttamasta.
- Niiiskuu
Minkä takia noin paljon hörhöniisu viestejä poistellu
- Tunteisiin
Jollakin menee viestit tunteisiin
- R.K.-on-sen-nimi
Se on yhden vuonna -00 syntyneen poitsun Toyota. Tai oikeestihan se on sen isin auto, mutta lellitty poika vaan ajaa sillä.
- Vasikka
Tais kyseinen henkilö olla uhri eikä syyllinen?
- Anonyymi
Jaa ite koivisto remixi😇👼🏼
- nunnukakannuka
Ei pysty. Mersu o myöty ja sen myötä mäni dieseliverohyöty.
Nyt pitää hakea hyöty muualta jos siitä olisi jotain hyötyä eli haittaa.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667